Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@06:38:51 GMT

قتل دوست قدیمی به خاطر یک طوطی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۲۹۵۱

قتل دوست قدیمی به خاطر یک طوطی

رویداد۲۴ این جنایت ساعت 2:30 بامداد چهاردهم اردیبهشت سال 93 در منطقه سلیمانیه تهران رخ داد. مأموران پلیس در نخستین تحقیقات دریافتند پسر جوانی به نام مجتبی در جریان درگیری با دوستش علیرضا که از سارقان زورگیر و متهمان سابقه‌دار است در خانه او به قتل رسیده است. بنابراین ردیابی‌ها برای دستگیری متهم آغاز و سرانجام پسر جوان 5 ماه بعد بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به قتل اعتراف کرد و گفت:  دو هفته قبل از جنایت، مجتبی به من  یک طوطی کاسکو امانت داد، شب حادثه دیروقت به سراغم آمد و گفت قصد فروش کاسکو را دارد. از آنجا که پرنده داخل اتاق پدر و مادرم بود و آنها خواب بودند، گفتم فردا صبح بیا اما او اصرار داشت مشتری منتظر است و باید همان شب طوطی را ببرد. سر همین موضوع با هم درگیر شدیم، من چاقو داشتم ناگهان مجتبی سرش را خم کرد و چاقو به گردنش خورد، خونین روی زمین افتاد و من که خیلی ترسیده بودم، از صحنه جنایت فرار کردم اما  برادرم او را به بیمارستان برد که متأسفانه جان باخت.

بیشتر بخوانید: قتل فجیع پسربچه به دست زن عمویش!

علیرضا در شعبه 74 دادگاه کیفری تهران پای میز محاکمه رفت و  حکم قصاص او صادر شد. با تأیید این حکم در دیوان عالی کشور، پرونده  برای اجرای حکم به دادسرای امور جنایی ارسال شد. در حالی که علیرضا برای اجرای حکم قصاص پای چوبه دار رفته بود، با تلاش شعبه یک واحد صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران، خانواده مقتول به حرمت ماه محرم و امام حسین(ع) از خون پسرشان گذشت کردند و متهم جوان از قصاص رهایی یافت.

منبع: روزنامه ایران لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، علیرضا فخاری استاندار تهران در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران در تهران گفت: هر چقدر که بتوانیم در حوزه تولید و کیفی سازی در این امر از طریق استاندارد سازی ورود کنیم، می‌توانیم بخشی از بازار‌های دنیا را تحت تاثیر اقدامات تولیدی خود قرار دهیم.

استاندار تهران افزود: نیروی کار مناسب و مسلط و همچنین کاهش هزینه‌های جانبی مانند سوخت و هزینه‌های مرتبط با آن، ظرفیت بی بدیلی را در مقایسه با رقبای دیگر در سایر کشور‌ها فراهم کرده است و این نمایشگاه هم زمینه خوبی را برای آینده حوزه تولید و صادرات فراهم می‌کند.

علیرضا فخاری همچنین بر توجه به شرکت‌های دانش بنیان و شتاب دهنده‌ها تاکید کرد و گفت: برخی شرکت‌ها برای معرفی ظرفیت‌های ملی که از ظرفیت‌های خرد اقتصادی بخش تولید و تجارت تشکیل می‌شوند به این مقوله ورود کرده اند و این فرصت‌هایی است که این امکان را فراهم می‌کند که مخاطبان ما را بهتر بشناسند و این ظرفیت برای آنها فراهم شود که در انتخاب و رقابت، خودشان را در یک موقعیت جدیدتری ببینند.

استاندار تهران همچنین گفت: آسیب شناسی اثر گذاری نامطلوب تشکل ها، سازمان‌ها و مجموعه‌هایی که باید در چگونگی معرفی، ظرفیت سازی، رفع موانع و ایجاد تسهیلات برای بخش‌های تولیدی کار کنند، بسیار مهم است.

علیرضا فخاری همچنین گفت: ما در حوزه ساختار، مقررات و ضوابط کمبودی نداریم، بلکه نیارمند این هستیم که مشارکت عام را فراهم کنیم و باید برای رفع موانع حضور مردمی در اقتصاد ملی و کاهش تصدی گری دولت در امر اقتصاد تلاش کنیم.

استاندار تهران افزود: در هر حوزه اقتصاد که تلاش بخش خصوصی پررنگ شده است، فرصت‌های طلایی جدیدی برای کار اقتصادی فراهم شده که نه تنها نیاز‌های داخل را تامین می‌کند بلکه مازاد آن جنبه‌های صادراتی نیز پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان به دانشگاه تهران اعطا شد
  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان یونسکو به دانشگاه تهران اعطا شد
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • قدیمی ترین بنای کاخ گلستان اینجاست
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!