Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان با اشاره به اهانت چندباره به مقام پیغمبر اعظم(ص) و محکوم کردن این اقدام زشت اظهار داشت: جاهلیت مدرن پا جای پای جاهلیت قدیم گذاشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در دومین جلسه شورای اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان با اشاره به اهانت چندباره به مقام پیغمبر اعظم و پیامبر رحمت(ص) و محکوم کردن این اقدام زشت اظهار داشت: جاهلیت مدرن پا جای پای جاهلیت قدیم گذاشته است و همان گونه که شخص شخیص پیامبر اکرم(ص) در ایام حیات ظاهری‌شان با انواع اذیت‌ها و توهین‌ها و بدگویی‌ها مواجه بود، بشریت متمدن‌نمای امروزی هم با عناوین فریبنده مثل آزادی بیان و عقیده به خود اجازه می‌دهد به پیامبری که «رحمه للعالمین» بود اهانت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه زاهدان: مطالبه‌گری در سیستان و بلوچستان باید به فرهنگ عمومی تبدیل شودنماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان: طلاب به حساسیت و اهمیت کاری که انتخاب کرده‌اند توجه داشته باشندراه‌اندازی نخستین انجمن داستان‌نویسی سیستان و بلوچستان/ فعالیت مراکز هنری استان در ایام کرونا کمرنگ نشد

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان با اشاره به این که هم و غم پیامبر اکرم(ص) هدایت و سعادت بشریت بود، خاطرنشان کرد: این دلسوزی تا جایی پیش می‌رود که  به تعبیری خداوند هم برای این دلسوزی، دلسوزی می‌کند و ایشان را دلداری می‌دهد که «آن قدر خودت را به زحمت نیانداز».

امام جمعه زاهدان با اشاره به آیات دیگری که در باب شخصیت پیامبر اکرم(ص) آمده، عنوان داشت: به جای سپاس‌گزاری و قدردانی از زحمات چنین پیامبری، ایشان مورد اهانت قرار می‌گیرد و این کار واقعا محکوم است.

آیت‌الله محامی با اشاره به سکوت برخی از مجامع بین‌المللی و بدتر از آن حمایت برخی از دولت‌ها و دستگاه‌ها از این اقدام به بهانه آزادی بیان، بیان داشت: همه این اقدامات به خاطر این است که شخصیت نورانی پیامبر اکرم(ص) همچنان پرتوافشانی و هدایت‌گری می‌کند و اسلام و جامعه اسلامی رو به رشد هستند که دشمنان از آنها احساس خطر می‌کنند و به مقابله می‌پردازند که از این جهت امیدبخش است و امیدواریم که روز‌به‌روز شاهد رشد اسلام و اسلام خواهی مردم دنیا باشیم.

انتهای پیام/392/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان وبلوچستان پیامبر اکرم ص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بسته خبری تلنگر چهارشنبه هر هفته موضوعات انتقادی سیستان و بلوچستان را به تصویر می‌کشد.

شما هم می توانید سوزه های تلنگری را به شماره ۰۵۴۳۱۱۶۵۰۱۶ اعلام کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • تداوم باران بهاری در سیستان وبلوچستان
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد