Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@20:41:30 GMT

معمار برد پرسپولیس؛ پسری که ۱۹ می‌پوشد!

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۳۱۳۹

معمار برد پرسپولیس؛ پسری که ۱۹ می‌پوشد!

یک اشاره کافی بود تا توپ از مخمصه خارج شود و به شجاع برسد و او توپ را از خط دروازه التعاون عبور دهد.

به گزارش ورزش سه، کسی که توپ را به قول پیمان یوسفی «از آن شلوغی» خارج کرد، کسی نبود جز وحید امیری. وحید یک بار دیگر کاری کرد تا تصویر یک ستاره جنگنده، جسور، شجاع و سمج را از خود در ذهن طرفداران فوتبال حفظ کند، همان فوتبالیستی که پرسپولیس برای برد در این بازی های شش امتیازی به آن نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وینگر شماره ۱۹ که به خاطر جدایی علی علیپور دوباره در خط حمله قرار گرفته، در حالی این پاس گل را داد که باوجود تلاش های بسیار زیاد در یک سوم دفاعی التعاون، آن تأثیری که پرسپولیس نیاز داشت را نتوانسته بود از خود به جای بگذارد. امیری هر موقع که کارگردان تصویرش را برای نمایش انتخاب می‌کرد، در حال دویدن و جنگیدن بود اما طرفداران از یحیی برد می‌خواستند و یحیی از مهاجمان گلزنی و گلسازی. پس بی انصافی نیست که بگوییم اگر این توپ دقیقه ۸۲ نبود، از وحید امیری هم به عنوان یک چهره نسبتا ناکام در زمین اجوکیشن نام برده می‌شد.

 

اما حالا اوضاع متفاوت شده. ستاره خرم آبادی حالا به عنوان یکی از چهره های شاخص پرسپولیس و یکی از عوامل پیروزی در مقابل حریف عربستانی شناخته می‌شود. ستاره ای که هر بار نشان می‌دهد سن برای یک مهاجم نیز فقط یک عدد است و وحید امیری ۳۳ ساله هم مثل همان مهاجم تیزپای ۲۴ ساله در نفت آبادان می‌دود و جان می‌گذارد و انگیزه دارد.

 

وحید امیری دوباره به عنوان مهاجمی بی باک و باهوش خود را مطرح کرده است. بی باک از این نظر که بدون ترس از برخورد میخ استوک ها تا فاصله ۲۰-۳۰ سانتی متری پایین رفت و سرزد و باهوش از این جهت که دانست فقط با یک ضربه سر می‌تواند چنین موقعیتی را بسازد؛ پس باید یگوییم برنده شب گذشته، پرسپولیسی است که وحید را به ۴۰۰ هزار دلار نقد الخریطیات ترجیح داد و او را نگه داشت و خوش‌به‌حال یحیی که چنین مهاجمی را در اختیار دارد.

 

اما ماموریت تمام نشده، امیری و پسران قرمز هنوز سه ایستگاه دیگر تا صعود فاصله دارند و بعد از آن هم ماموریت بعدی در پیش خواهد بود، این جاده ای است که انتهایی ندارد و برای این مسیر چه کسی بهتر از فوتبالیستی که به هر بازی مثل آخرین بازی عمرش نگاه می‌کند؟

وحید امیری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وحید امیری پرسپولیس تهران وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری به مناسب شهادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه در بیت آیت الله وحید خراسانی و با حضور طلاب و روحانیون حوزه علیمه و اقشار مختلف مردم عزادار قم با سخنرانی حجت الاسلام سید رضا هاشمی برگزار می‌شود.

بعد از این مراسم از ساعت ۱۱ صبح همانند سال‌های گذشته دسته عزاداری به منظور عرض تسلیت شهادت ششمین امام ششم شیعیان به ساحت کریمه اهل بیت (س) با حضور آیت الله وحید، رهسپار حرم حضرت معصومه (س) می‌شوند.

در این مراسم مهدی رعنایی، علی اصغر انصاریان و سید حسن میریزدی مداحی خواهند کرد.

دفتر این مرجع تقلید در کوچه ۲۳ خیابان شهدا واقع است.

دسته عزاداری با حضور آیت الله وحید خراسانی هر سال در سالروز شهادت امیرالمومنین (ع)، حضرت فاطمه زهرا (س)، امام جعفر صادق (ع) و امام حسن عسکری (ع) از محل دفتر ایشان تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.

کد خبر 6096059

دیگر خبرها

  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»
  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود
  • افزایش ۱۰ درصدی نرخ چاقی در دانش‌آموزان/ جلوگیری از کم تحرکی دانش‌آموزان با مسابقات مادر دختری، پدر پسری
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • معلم علمدار مبارزه با جهل و معمار هویت کشور است
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد