Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی فرمانداری محمودآباد، علیرضا شریعت در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان افزود : نباید اجباری برای حاضر شدن دانش آموزان سر کلاس های درس وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهرستان محمودآباد ۱۳۴ مدرسه دارد ، گفت : باید پروتکل های بهداشتی از سوی آموزش و پروش و با نظارت شبکه بهداشت در تمامی این مدارس اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار محمودآباد ضمن بیان اینکه سلامت دانش آموزان و معلامان در اولویت اول آموزش و پرورش قرار دارد،تایید کرد: در صورت عدم اجرای پروتکل های بهداشتی در مدرسه ای ، آن مدرسه تعطیل خواهد شد.

شریعت همچنین خواستار مشارکت اولیای دانش آموزان و خیرین در تامین اقلام بهداشتی شد و گفت: با توجه به اینکه اعتبارات لازم برای این بخش کم است شایسته است که والدین و خیرین به این بخش ورود کنند.

فرماندار محمودآباد همچنین از باز گشایی مهدهای کودک ،پیش دبستانی ها و باشگاه های ورزشی خبر داد و گفت: فعالیت مجدد این مراکز منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی و فراهم سازی شرایط مستعد برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا می باشد.

شریعت همچنین به رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم تاکید کرد و گفت: ساده انگاری و برگزاری اجتماعات می تواند موج سوم کرونا را در فصل پاییز به همراه داشته باشد.

محمودآباد یکی از شهرستان های ساحلی استان مازندران است که بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و نخستین شهرستان در مازندران بود که موج نخست شیوع ویروس کرونا را زودتر از سایر شهرستان ها پشت سر گذاشت.در موج اول کرونا در این شهرستان ۳۴۰ نفر به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند و  آخرین بیمار مبتلا ویروس کرونای شهرستان در موج نخست ۲۹ فروردین ماه امسال مرخص شد و وضعیت شهر به رنگ سفید در آمد، اما در پی افزایشی شدن شیوع کرونا از نیمه دوم تیر ماه و ورود مازندران به پیک دوم شیوع این ویروس ، محمودآباد نیز همراه با دیگر شهرستان های استان به وضعیت قرمز کرونایی درآمد.

بنا بر اعلام رئیس اداره  بهداشت و درمان این شهرستان در موج دوم این ویروس تاکنون ۵۰۴ نفر به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند.

بر اساس آخرین آمار تاکنون ۱۳۹ نفر در این شهرستان جان خود را در اثر ابتلا به بیماری کرونا از دست دادند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مازندران محمودآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مازندران محمودآباد ویروس کرونا مازندران محمودآباد اخبار کنکور پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌های متعدد سیم کابل برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او در ادامه با بیان این که ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ موفق شدند سارق را درحین سرقت دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن بیان توقیف خودروی سارق به همراه آلات و ادوات جرم، گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و مقادیرقابل توجهی سیم کابل سرقتی از مخفیگاه وی کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار می‌شود، افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد