Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@09:38:33 GMT

احتمال تمدید مجدد مهلت خرید پالایشی یکم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۳۶۹۲

احتمال تمدید مجدد مهلت خرید پالایشی یکم

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به این که امروز چهارشنبه 26 شهریور 99 مهلت خرید واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق پالایشی یکم موسوم به دارادوم تمام می‌شود، خبرنگار فارس با یک مقام آگاه در سازمان خصوصی سازی تماس گرفت که وی گفت: جلسه‌ای به همین مناسبت در حال برگزاری است و به زودی در مورد آن تصمیم گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام از احتمال تمدید مهلت برای خرید واحدهای صندوق پالایشی یکم یا همان دارا دوم خبرداد و گفت: تا ظهر نتیجه جلسه از طریق شبکه خبر به اطلاع مردم می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس ، مهلت پذیره‌نویسی واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم که قبلا از 5 تا 19 شهریور بود، با تصمیم دولتی‌ها تا 26 شهریور تمدید شده بود.

به گزارش فارس، دولت در راستای اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قرار است باقیمانده سهام خود در 4 پالایشگاه تهران،‌تبریز،‌اصفهان و بندرعباس را در قالب یک صندوق قابل معامله بورسی (ETF) پالایشی یکم یا دارادوم تا سقف 50 میلیون ریال برای هر کد ملی با تخفیف حد اقل 20 درصد ارائه می‌شود.

صندوق دارایکم قبلا از طریق بانک و بورس به مردم فروخته شد که این صندوق شامل باقیمانده سهام دولت در سه بانک صادرات،‌ملت و تجارت و دو بیمه اتکایی امین و البرز و تا سقف 20 میلیون ریال به مردم واگذار شد.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی تمدید مهلت بورس بانک صادرات پالایشی یکم دارادوم پالایشی یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد

علیرضا کریمیان گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد