Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-04@13:01:51 GMT

شاخص کل به کانال یک میلیون و ۷۰۹ هزار واحد بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۳۷۱۲

شاخص کل به کانال یک میلیون و ۷۰۹ هزار واحد بازگشت

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بیش از ۲٫۵ درصد رشد و به کانال یک میلیون و ۷۰۹ هزار واحد رسید، همچنین نماد‌های خودرویی در بازار امروز صف خرید تشکیل دادند. به گزارش پول نیوز، با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بازار با رشد بیش از ۲.۵ درصدی با قدرت به کانال یک میلیون و ۷۰۹ هزار واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز هم مانند دیروز افزایش تقاضا در اکثر نماد‌های بازار مشهود است.

همچنین شاخص کل متاثر از معاملات فولاد، فملی، فارس، اخابر، وبملت، خودرو و فخوز پیشرفت چشم‌گیری داشت و نماد‌های خودرویی با اینکه دیروز بازگشایی شدند و قبل از توقف روندی نزولی داشتند، اما امروز صف خرید تشکیل دادند و در محدود مثبت معامله می‌شوند.

در ادامه روند معاملات ارزش معاملات تا این لحظه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان بوده است.

نماد‌های فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص کل گذاشتند و شاخص هم‌وزن نیز امروز ۱ درصد رشد داشت که نشان از کلیت سبز بازار دارد.

همچنین در حالی امروز آخرین مهلت پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم است است که نماد‌های حاضر در این صندوق هنوز متوقف هستند و این موضوع تصمیم‌گیری برای خرید این صندوق را سخت می‌کند

امروز نماد پترول با محدودیت دامنه نوسان دوباره بازگشایی شد و نماد‌های فولاد، وتجارت و وبصادر به دلیل نوسان بیش از ۲۰ درصدی یک ساعت متوقف شدند.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه شاخص کل بورس عرضه سهام سهام عدالت بورس تهران شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عماد شاهرخی در نشست با مدیرکل دفتر ترویج، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان امور اراضی کشور با اشاره به افزایش تولید در بخش کشاورزی، اظهار داشت: تولید گندم از ۱۲۳ هزار تن دولت دوازدهم به ۵۳۰ هزار تن در دولت سیزدهم افزایش پیدا کرده است، در حوزه گلخانه هم سطح زیر کشت از ۷۸ به ۱۳۰ هکتار افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: سطح زیر کشت دانه‌های روغنی از دو هزار و ۲۰۰ هکتار به شش هزار و ۵۰۰ هکتار افزایش پیدا کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه ضایعات یکی از چالش‌های بخش کشاورزی استان است، بیان کرد: برای رفع این مشکل باید از ادوات به‌روز در حوزه برداشت استفاده کرد.

شاهرخی، افزود: پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت در بخش کشاورزی باعث تأمین ادوات و تجهیزات موردنیاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۶ هزار تن کاهش مصرف آرد را در استان داشتیم، گفت: ۲۶ هزار تن کاهش مصرف آرد معادل ۵۰۰ میلیون تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال بخش کشاورزی به چرخه تولید، بیان کرد: در دولت سیزدهم ۲۳۹ واحد غیرفعال بخش کشاورزی که ۱۶ واحد آن واحد پرورش مرغ گوشتی بود به چرخه تولید بازگشت.

شاهرخی با بیان اینکه سالانه ۴۵ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در استان داریم که ۳۰ درصد بیشتر از نیاز استان است، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲۰۰ تن مرغ مازاد در استان ذخیره‌سازی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ۲۳ درصد از اشتغال استان مربوط به بخش کشاورزی است، افزود: ۱۸ تا ۲۰ درصد از تولید ناخالص استان هم مربوط به بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: از ۳۰ هزار اشتغالی که سال گذشته در سامانه رصد ثبت شده بود ۳۱۰۰ مورد مربوط به بخش کشاورزی بود.

شاهرخی، یادآور شد: در دولت سیزدهم ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی با ظرفیت ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تن به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6094999

دیگر خبرها

  • پای بیت کوین به معاملات مسکن تهران باز شد
  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!
  • معاملات مسکن در تهران از طریق بیت‌کوین!
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده/ طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد
  • رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید