Web Analytics Made Easy - Statcounter

تورس از دوران ریاست جرج ژیلت و تام هیکس در لیورپول راضی نیست چرا که این افراد عامل نهایی جدایی او از قرمزها بودند. 

فرناندو تورس دلیل تصمیم خود برای جدایی از لیورپول و پیوستن به چلسی در سال 2011 را فاش کرد. به گفته این مهاجم اسپانیایی، مالکان قرمزها «دروغگو» بودند و او در حال از دست دادن فرصت خود برای کسب عناوین قهرمانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری و به نقل از Talk Sport، ال نینو در سال 2007 از اتلتیکو مادرید به لیورپول پیوست و طی 4 سالی که در آنفیلد حضور داشت، خودش را به یکی از زهردار ترین مهاجمان لیگ برتر تبدیل کرد و سپس در انتقالی 50 میلیون پوندی راهی چلسی شد. جدایی تورس در روز پایانی از نقل و انتقالات ژانویه بسیار عجیب بود. او حالا در 36 سالگی و پس از اعلام بازنشستگی، از دلیل خود برای موافقت با آن انتقال صحبت می کند.

من از حضور در لیورپول خیلی راضی بودم ولی اگر یادتان باشد، آن موقع باشگاه در آستانه به فروش رسیدن قرار داشت و خلاصه وضعیت خیلی سخت بود. آن ها تمامی بازیکنان برتر تیم را فروختند: خاویر ماسکرانو رفت، ژابی آلونسو رفت، رافائل بنیتس (سرمربی تیم) رفت و به جای آن ها بازیکنان جوانی جذب کردند که نشان می داد برای بنا کردن تیمی در حد قهرمانی در لیگ برتر، به پنج، شش یا هفت سال فرصت نیاز دارند. من چنین فرصتی نداشتم، چرا که خانه ام در اتلتیکو را با هدف کسب جام ها رها کرده بودم. متأسفانه مالکان وقت باشگاه دروغ های زیادی گفتند و در نهایت مجبور شدم راه خودم را انتخاب کنم که همان چلسی بود، چرا که تصور می کردم شانس کسب عناوین قهرمانی را برای من فراهم می کند. 

بی ثباتی، عاملی برای نزول تورس در چلسی

انتظارات در استمفوردبریج بالا بود ولی تورس دیگر آن مهاجم سابق نبود. تورس در 172 بازی برای چلسی فقط 42 بار گلزنی کرد ولی توانست به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و جام حذفی دست پیدا کند. او پس از حضوری کوتاه در میلان به صورت قرضی، در سال 2016 به اتلتیکو برگشت. تورس بابت پیوستن به چلسی پشیمان نیست و به خاطر نداشتن عملکردی پر فروغ، خودش را سرزنش می کند. 

شاید تقصیر خودم بود که نتوانستم سریع تر جا بیافتم. دوران خیلی خوبی را سپری کردم ولی ثبات نداشتم. اگر در باشگاه بزرگی مثل چلسی ثبات نداشته باشید و هر هفته موثر ظاهر نشوید، آنگاه یکی جای شما را در ترکیب تیم می گیرد. جا افتادن در تیمی که پر از ستارگان است، آن هم پس از انتقالی در میانه فصل، واقعا آسان نیست. شاید آن هماهنگی که با (استیون) جرارد، ماسکرانو و آلونسو داشتم را در آنجا پیدا نکردم اما همیشه گفته ام که تقصیر خودم بود. سن من به اندازه ای بود که راهکاری برای آن پیدا کنم ولی نتوانستم. راضی هستم چون هم به جام هایی که می خواستم دست پیدا کردم و هم فوتبال خیلی خوبی ارائه کردم؛ اما مشکل اینجا بود که هر هفته همین کار را نمی کردم و اگر در هر باشگاه بزرگی هر هفته خوب کار نکنید، یعنی به اندازه کافی خوب نیستید. زمانی که به چلسی رفتم، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم بود. قبل از امضای قرارداد با او صحبت کردم ولی این دلیل انتقال من به آنجا نبود. در آنجا سرمربی تیم هر سال تغییر می کند و یک مربی صاحب نام روی کار می آید. 

امیدواری تورس به راهیابی چلسی به کورس قهرمانی لیگ برتر

تورس در پیش بینی آینده چلسی تحت هدایت فرانک لمپارد گفت:

به نظرم آن ها در حال ساختن تیمی فوق العاده نه فقط برای این فصل، بلکه برای آینده هستند. در حال شکل دادن به تیمی جذاب هستند ولی بازیکنان جوان زیادی دارند و ما فصل گذشته دیدیم که فرانک می تواند به طرز بی نظیری تیمی متشکل از جوانان را هدایت کند. آن ها (به کورس قهرمانی) نزدیک خواهند بود ولی نمی دانم آیا می توانند با لیورپول و منچستر سیتی رقابت کنند یا نه. امیدوارم تا انتهای کار در کورس قهرمانی لیگ حضور داشته باشند. به عقیده من لیورپول باز هم از منچستر سیتی یا چلسی قوی تر خواهد بود. لیگ برتر طی دو-سه سال آینده، باز هم عنوان برترین لیگ جهان را به خود اختصاص خواهد داد. ستارگان آینده فوتبال در حال انتقال به آنجا هستند. این لحظه هیجان انگیزی برای هواداران لیگ برتر است. 

درس هایی که آراگونس به تورس آموخت

بخش دیگری از صحبت های تورس، به انتخاب بهترین سرمربی او در دوران حرفه ای پربارش اختصاص داشت. تورس نه بنیتس و نه ژوزه مورینیو را، بلکه لوییس آراگونس را بهترین سرمربی خود می داند.

از هر مربی چیزی یاد گرفتم؛ اگر قرار باشد یک نفر را انتخاب کنم، از آراگونس یاد می کنم. اما در طول کار کردن با مربیان خودم _از امور روزانه گرفته تا اجرای تمرینات_ یاد گرفتم که آن ها باید چیزهای زیادی را کنترل کنند. سختی هایی که با آن مواجه می شوند مشهود است ولی وقتی فوتبالیست هستید، توجه چندانی به این قضایا ندارید. اگر روزی تصمیم به مربیگری بگیرم، اطمینان خواهم داشت که شغل سختی را انتخاب کرده ام. واقعا کار پر فشاری است و من این را در بالاترین سطح دیدم. قطعا ذره ای از هر کدام از مربیان خودم را انتخاب می کنم ولی اگر قرار بر انتخاب یک نفر باشد، آن شخص لوییس خواهد بود. در اولین دوره کاری خودم با او خیلی جوان بودم و بلوغ لازم برای درک گفته های او را نداشتم؛ به همین جهت درس های زیادی را از دست دادم. در تیم ملی بالغ تر شده بودم و بهتر می توانستم او را بفهمم. او کسی بود که مرا برای پشت صحنه فوتبال آماده کرد: رسانه ها، استراحت کردن، روابط با همکاران و چیزهایی که برایم قابل درک نبودند. این ها چیزهایی هستند که هفت-هشت سال بعد متوجه آن ها شدم. 

همچنین بخوانید:

مردان بزرگ فوتبال (13)؛ فرناندو تورس، توهمِ کانسپتی به نام بازیکن-هوادار

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای انتخاب بهترین عطر و خوشبوکننده هوا با مستر مدیت

یک عطر و خوشبوکننده هوا و محیط برای داشتن عملکرد بهتر و ارائه تجربه‌ای مطلوب برای کاربران، باید برخی ویژگی‌ها را دارا باشد.

امروزه همه افراد اهمیت بسیار زیادی برای خرید خوشبوکننده هوا و محیط خود قائل هستند؛ در این مقاله گردآوری شده توسط مستر مدیت می‌خواهیم بیشتر وارد این مسئله بشویم.

یک عطر و خوشبوکننده هوا و محیط برای داشتن عملکرد بهتر و ارائه تجربه‌ای مطلوب برای کاربران، باید برخی ویژگی‌ها را دارا باشد. در زیر تعدادی از این ویژگی‌ها را بررسی می‌کنیم:

عطر واقعی و طبیعی: یک عطر و خوشبوکننده مطبوع باید از مواد طبیعی و بدون ترکیبات مضر تشکیل شده باشد. استفاده از روغن‌های اساسی طبیعی و عصاره‌های گیاهی می‌تواند به خلق عطری طبیعی و مطبوع کمک کند.

ماندگاری: یک خوشبوکننده خوب باید دارای ماندگاری مناسب باشد تا بتواند برای مدت زمان طولانی در هوا باقی بماند. این امر به ویژه در فضاهای بزرگ و باز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

پراکندگی مناسب: خوشبوکننده باید بتواند بوی خود را به طور یکنواخت در فضا پراکنده کند و حجم کافی از عطر را در محیط انتقال دهد. این ویژگی به کیفیت فنر ها و سیستم اسپری مورد استفاده برمی‌گردد.

عدم تحریک‌کنندگی: برخی افراد ممکن است به برخی از عطرها حساسیت نشان دهند. بنابراین، یک عطر خوب باید نباید تحریک‌کننده برای افراد حساس باشد و بتواند برای همه قابل قبول باشد.

طراحی و بسته‌بندی: ظاهر و بسته‌بندی یک عطر و خوشبوکننده نیز مهم است. طراحی زیبا و متناسب با استفاده مورد نظر، علاوه بر جذابیت بصری، حس لوکسی را به کاربران القا می‌کند.

گزینه‌های متنوع: داشتن گزینه‌های متنوعی از عطر و خوشبوکننده‌ها، به کاربران امکان می‌دهد تا بر اساس سلیقه‌ی خود عطری را انتخاب کنند که بهترین تجربه را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

در کل، یک عطر و خوشبوکننده هوا و محیط باید عطری طبیعی، ماندگار، پراکنده، غیرتحریک‌کننده، با طراحی جذاب و با گزینه‌های متنوع باشد.

عطر و خوشبوکننده هوا ایفل

عطر و خوشبوکننده هوا ایفل (Eyfel) یک برند مشهور و پرطرفدار در زمینه عطر و خوشبوکننده هوا است. این برند با طراحی‌های زیبا و عطرهای متنوع، توانسته است جایگاه قابل توجهی در بازار بین‌المللی کسب کند و مورد توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان قرار بگیرد.

یکی از دلایل همه‌گیری و محبوبیت زیاد عطر و خوشبوکننده هوا ایفل، کیفیت بالا و استفاده از مواد اولیه با کیفیت است. از روغن‌های اساسی طبیعی و عصاره‌های گیاهی در ترکیبات عطر و خوشبوکننده هوا ایفل استفاده می‌شود که به عطری طبیعی و لذت‌بخش منجر می‌شود. این امر، تجربه‌ی مطلوبی را برای کاربران ایجاد می‌کند و باعث شده تا بیشترین استقبال را از سوی آن‌ها داشته باشد.

علاوه بر کیفیت بالا، عطر و خوشبوکننده هوا ایفل با طراحی‌های زیبا و جذاب نیز توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. بسته‌بندی‌های زیبا و متناسب با محصولات، باعث جلب توجه مصرف‌کنندگان و ایجاد حس لوکسی در استفاده از این محصولات می‌شود.

همچنین، ایفل با ارائه گزینه‌های متنوعی از عطر و خوشبوکننده هوا، به کاربران امکان می‌دهد تا بر اساس سلیقه و مورد نیاز خود، عطری را انتخاب کنند. این تنوع در ارائه محصولات، باعث می‌شود تا ایفل جایگاه وسیعی در بازار هدایای تجاری، محیط‌های کاری، فضاهای رستورانی و هتل‌ها به دست آورد.

با توجه به کیفیت بالا، طراحی زیبا، گزینه‌های متنوع و تجربه‌ی مطلوبی که عطر و خوشبوکننده هوا ایفل ارائه می‌دهد، محبوبیت و همه‌گیری این برند در بازار عطر و خوشبوکننده هوا قابل درک است.

نتیجه‌گیری:

فروشگاه مستر مدیت با در نظر گیری انواع سلایق با داشتن نماد اعتماد الکترونیک، به شما عزیزان اطمینان بهترین محصولات را می دهد و شما می توانید در کنار انواع خوشبوکننده هوا، خرید جاعودی و انواع عود را هم در سبد خرید خو داشته باشید.

منبع: مستر مدیت

کد خبر 751464

دیگر خبرها

  • تدریس خصوصی فیزیک در نارمک
  • راهنمای انتخاب قفل درب هتل
  • راهنمای انتخاب بهترین عطر و خوشبوکننده هوا با مستر مدیت
  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند