Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام‌های محیط زیست ایالت اورگن نسبت به بدتر شدن کیفیت هوای پنج شهر مهم بزرگ این ایالت در پی آتش سوزی‌های گسترده و مهیب هشدار می‌دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، مقام های محیط زیست ایالت اورگن اعلام کردند که کیفیت هوا در پنج شهر مهم و بزرگ این ایالت به بدترین حالت خود طی دهه های اخیر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، آتش سوزی گسترده جنگل ها و مراتع در مناطق غربی آمریکا طی هفته های اخیر موجب نابود شدن بیش از پنج میلیون هکتار از اراضی ایالت های غربی شده و دود غلیظی آسمان منطقه را فراگرفته است.

بایدن: ترامپ در آتش سوزی‌های آمریکا مقصر استافزایش تلفات آتش سوزی در مناطق غربی آمریکا

این آتش سوزی کم سابقه تاکنون بخش وسیعی از جنگل ها و مراتع ایالت های اورگن، کالیفرنیا، واشنگتن و آیداهو را از بین برده است.

خاکستر و دود غلیظ ناشی از این آتش سوزی موجب شده تا کیفیت هوای شهرهای مختلف این ایالت ها در بین بدترین شهرهای جهان ثبت شود.

شهرهای پورتلند، اوگن، بند، مدورد و کلاماث در ایالت اورگن بدترین آسیب از نظر کیفیت هوا را متحمل شده اند. کیفیت هوای این شهرها فاجعه آمیز توصیف شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار آمریکا ایالت اورگن آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای مشهد قابل قبول است

به گزارش قدس خراسان، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه با ثبت عدد ۷۰ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۵۵ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

هوای مناطق «سرافرازان، شهید کریمی، الهیه، ویلا، ماشین ابزار و طرُق» مشهد پاک است، همچنین کیفیت هوای ۱۷ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط پاک تنفسی است.

دما در حال حاضر ۱۲ درجه سانتی‌گراد و آسمان آفتابی است.

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق