Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-26@18:46:07 GMT

یادداشت| اولیاء خود را عمیق‌تر بشناسیم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۳۹۱۶

یادداشت| اولیاء خود را عمیق‌تر بشناسیم

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، سید مهدی سیدی در یادداشتی به مناسبت توهین اخیر نشریه فرانسوی به ساحت پرنور پیامبر(ص) نوشت:

«آنک آن یتیم نظر کرده»؛ عنوان کتابی است از «محمدرضا سرشار» درباره زندگی حضرت محمد(ص).

سال‌ها بود که از وجود شریف این کتاب مطلع بودم و حتی با نام خوش‌آهنگ و الهام‌بخش آن لذت می‌بردم، اما حسرت خواندن آن طولانی شد تا همین روزها که خواندنش را شروع کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بهانه‌ای که اراده‌ام را برای خواندنش تقویت کرد، توهین اخیر نشریه فرانسوی به ساحت پرنور پیامبر(ص) بود که مرا واداشت سطور بیشتری درباره زندگینامه رسول مهربانی‌ها بخوانم؛ که بهترین کار در مصاف با دشمن قداره‌بند، برای ما آن است که اولیاء خود را عمیق‌تر بشناسیم؛ و اما یک نکته مهم:فهمیده‌ایم هرگاه که اصحاب شیطان به ساحت یاران خدا توهین می‌کنند، میل و گرایش بیشتری از جانب مردمان به سمت خدا جذب می‌شود.

 زنی ملحد درست در گرماگرم قرآن‌سوزی آمریکایی‌ها مسلمان شده بود. علت را جویا شدند. گفت خواستم ببینم این کتاب که می‌سوزانندش، چیست؟ خواندم و به‌ ناگاه مسلمان شدم! پس هرچه مکاران و فریب‌کاران به مقدسات ما توهین بیشتری روا دارند، موج جهانی اسلام ‌خواهی فزونی خواهد گرفت؛ که معبود آسمان و زمین فرمود:

يُريدونَ لِيُطْفِئوا نُورَ اللَّهِ بأَفواهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِه ولَو كَرِهَ الْكَافِرُون
مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا نور خود را كامل خواهد کرد، گر چه كافران را ناخوش افتد. (صف – 8)
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش قدس خراسان، به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار حمید خدیوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۶:۱۱ دقیقه عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه، حادثه فرونشست زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله تیم عملیاتی از ایستگاه۵۱ به محل حادثه اعزام شدند.

افسر نگهبان ِآتش نشانی مشهد ادامه داد: با حضور تیم عملیاتی مشخص شد فرونشست به عمق ۲ متر و ابعاد ۲ در ۲ به دلیل بارش باران و نشت از طرح اگو به زیر آسفالت اتفاق افتاده است.

وی گفت: با توجه به فرونشست عمیق و ایجاد حفره با قطر زیاد، یک طرف از بلوار کلاهدوز مسدود شد، همچنین از هر گونه تردد در این ناحیه جلوگیری به عمل ِآمد و پس از انجام عملیات رفع خطر، محل تحویل اداره آب و فاضلاب گردید.

دیگر خبرها

  • فرونشست عمیق زمین در یکی از خیابان‌های مشهد
  • «انقلاب میخک» پرتغال که منجر به دموکراسی در این کشور شد را بشناسیم
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • میوه َشادی بخش را بشناسیم
  • فیلم| آهنگ معروفی که سیدجواد هاشمی ساخته/واکنش هاشمی به فیلم آهنگ خواندنش
  • مفاهیم قرآن بینشی عمیق به انسان می‌بخشد
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین در بحبوحه اختلافات عمیق
  • حرکت به سمت مشارکت معنادار و عمیق مردم در ساخت مسکن