Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین نشست تخصصی کمیته قهرمانی کارگروه ورزش بانوان استان به ریاست امیاری مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان وباحضور معاونین و اعضای کارگروه در محل سالن جلسات اداره کل ورزش وجوانان برگزارگردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمودرضاامیاری در این نشست اظهارداشت: امیدوارم با افزایش تقویت حوزه ورزش حرفه ای در بانوان،بتوانیم در کشور سرآمد باشیم و با این رویکرد،بتوانیم بانوان بیشتری از استان در رشته های هدف نیز درسطح تیمهای ملی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:جهت توسعه و گسترش ورزش بانوان در سطح استانی ، کشوری وجهان باید بحث استعدادیابی را بصورت جدی دنبال کنیم.

امیاری با تاکید برایجاد پایگاه استعدادیابی ،قهرمانی بیان نمود: ایجادو تجهیز این پایگاه با وسایل پیشرفته ومدرن باعث کشف استعداد های برتر در رشته های ورزشی در تمامی بخش ها و شهرستان استان خواهدشد.

متولی ورزش وجوانان یادآورشد:: رویکرد وزرات ورزش و جوانان و به تبع ادارات کل، تمرکز زدایی از مرکز و توجه به شهرستان ها، بخشها و روستاها است بگونه ای که می توان استعدادهای بالقوه ای بسیارزیادی در حوزه ورزش بانوان را در شهرستانها و روستاهای استان کشف نمود.

گفتنی است:دومین نشست تخصصی کمیته قهرمانی کارگروه ورزش بانوان استان هرمزگان به ریاست امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، معاونین اداره کل ونواب روسای هیاتهای ورزشی عضو کمیته ،با موضوع شناسایی و تعیین رشته های هدف استان در بخش بانوان ، ارائه طرح استعدادیابی و برنامه ریزی در رشته های هدف درسالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش بانوان ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات

آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» فردا _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آزمون مشاغل کیفیت بخشی، حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن سال گذشته انجام و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

کد خبر 749950

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • ◄ برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور؛ 18 اردیبهشت
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا