Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی طی سخنانی در جلسه امروز هیات دولت با بیان اینکه روزهای بسیار سختی در سال ۵۹ ملت ما پیش روی خود دید، اظهار کرد: مردم ما توانستند در برابر مدرن‌ترین سلاح‌های دشمن به پیروزی برسند و این در حالی بود که ما برای خرید سلاح بسیار در مضیقه بودیم و کسی به ما سلاحی نمی‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز هم باید به همان مسیر صبر و مقاومت تمسک بجوییم، همانطور که در سه سال گذشته چنین کردیم. آمریکایی‌ها به دنبال این بودند که ما را به فروپاشی اقتصادی بکشانند و تصور می‌کردند که تا خرداد و تیر ما را به فروپاشی اقتصادی و در مرداد ماه ما را به فروپاشی اجتماعی بکشانند و تا بهمن ماه به فروپاشی امنیتی برسانند. چنین فکر کودکانه‌ای در ذهن کاخ سفید بود.

رییس جمهور با یادآوری تلاش‌های شکست‌خورده آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، اظهار کرد: آمریکا که بسیار روشن آمده و از برجام خارج شده، هرچه فحش عالم بوده نثار برجام کرده، بقیه کشورها را به خروج از آن تشویق کرده و به دنبال تهدید کشورهایی رفته که با ایران ارتباط اقتصادی داشتند و حال می‌خواهد از مکانیسم درون برجام استفاده کند و دیدیم که یک قدم هم نتوانست بردارد.

روحانی تصریح کرد: در دنیا دو سه تا کشور هستند که به آمریکا چسبیده‌اند، یکی رژیم نامشروع صهیونیستی است، و جز آن یکی دو کشور کوچک. جز این کسی آمریکا را همراهی نکرده و از الان پیروزی ملت ایران در روزهای شنبه و یکشنبه هفته بعد تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به سخنان ترامپ درباره رشد منفی ۲۴ درصدی اقتصاد ایران، ادامه داد: ما رشد اقتصادی‌مان در طول سه ماه اخیر طبق اعلام بانک مرکزی منهای شش‌دهم است و ما در کشاورزی و صنعت رشد مثبت داشتیم. پارسال هم برخلاف اینکه پایانش به کرونا خورد اما رشد اقتصادی بدون نفت ما مثبت یک‌ویک دهم بوده است و امیدواریم که امسال هم بتوانیم به رشد مثبت اقتصادی برسیم‌.

رییس جمهور تصریح کرد: پس رشد اقتصادی ما منفی ۲۴ درصد نیست آقای آمریکا! رشد ما منفی شش‌دهم درصد است. لااقل درباره رقم رشد اقتصادی ما راست بگویید. همانطور که درباره مکانیسم ماشه باید راستش را بگویید.

ادامه دارد ...

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: روحانی هیات دولت ترامپ رشد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای کرمانشاه تا روز شنبه بارانی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، و بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان بارش در ساعاتی از ظهر تا اواخر وقت هر روز و در نیمه شمالی از شدت بیشتری برخوردار است  در روز جمعه و در مناطق یاد شده، با رگبار تگرگ، آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌شود.
در روز یکشنبه بطور  موقت از شدت بارش‌ها در سطح استان کاسته می‌شود، اما در روز‌های دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، دوباره شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق، بویژه در نیمه شرقی استان خواهیم بود.
بر اساس این گزارش دمای روزانه ‏که تا پایان هفته بطور محسوس کاهش می‌یابد در روز‌های شنبه و یکشنبه روندی افزایشی خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • بخش خصوصی می تواند از فروپاشی اقتصادی افغانستان جلوگیری کند
  • هوای کرمانشاه تا روز شنبه بارانی است