Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:21:38 GMT

بازیگر ۳۶ ساله ژاپنی به زندگی خود پایان داد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۴۱۰۵

بازیگر ۳۶ ساله ژاپنی به زندگی خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، آشینا سای بازیگر درام‌های محبوب تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی ژاپنی در آپارتمانش در توکیو در حالی پیدا شد که درگذشته بود.

در حالی که جسد وی دوشنبه پیدا شد پلیس توکیو و آژانسی که وی با آن کار می‌کرد تایید کردند که خود وی به زندگی‌اش خاتمه داده است.

وی متولد ۱۹۸۳ در فوکوشیما بود و زمانی که هنوز نوجوان بود راهی توکیو شد و به زودی در صنعت مد کاری برای خودش به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نخستین بار سال ۲۰۰۲ در درامی با عنوان «دنباله خوشبختی» نقش‌آفرینی کرد. وی با پشت سر گذاشتن حدود ۸۰۰ متقاضی دیگر سال ۲۰۰۷ توانست بازیگر درام تاریخی «ابریشم» ساخته فرانسوآز ژیرار شود. این فیلم محصول مشترک ژاپن، کانادا و ایتالیا بود.

در دهه گذشته وی در فیلم‌ها و سریال‌های متعدد تلویزیونی بازی کرد که بازی در نقش اصلی درام «ناناسه: سرگردان‌های روحی» به کارگردانی کازویا موناکا از جمله آنها بود. سریال «آیبو: کارآگاه توکیو» در سال ۲۰۱۷ هم یکی از محبوب‌ترین سریال‌های وی بوده است. نوزدهمین فصل این سریال از اکتبر روی آنتن می‌رود. وی بازیگری صداپیشه هم بود و صداپیشگی نقش اصلی امیلی تورن در سریال آمریکایی «انتقام» را در سال ۲۰۱۱ برعهده داشت.

این جدیدترین مرگ بر اثر خودکشی در میان استعدادهای شناخته شده ژاپنی است و پیش از وی هاروما میورا بازیگر در ماه جولای و هانا کیمورا بازیگر برنامه‌های تلویزیونی در ماه می به زندگی خود خاتمه داده بودند.

سای یادداشتی از خود به جای نگذاشته تا دلیل پایان دادن به زندگی‌اش را روشن کند. جسد وی توسط برادرش پیدا شد و این پس از آن بود که وی از ۱۳ سپتامبر به تلفن‌هایش پاسخی نداد.

کد خبر 5025292

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیگر تلویزیون درگذشت چهره ها ژاپن تئاتر ایران ویروس کرونا برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما فیلم کوتاه جشنواره فیلم ونیز فیلم سینمایی موسیقی ایرانی مجید مجیدی رادیو نمایش کارگردان تئاتر فیلم خورشید آلبوم موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سکانس خنده دار سریال نون خ؛ نابود کردن مسدوم به روش نورالدین و دوستان (فیلم) انتشار تیزر فصل پنجم سریال «نون خ» (فیلم) معامله با قاچاقچی پرنده های شکاری در سریال نون خ ۵ (فیلم)

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • حرکت باورنکردنی یک گوزن به سبک ژاپنی‌ها
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • پنه لوپه کروز بازیگر مشهور ۵۰ ساله راز جوانی‌اش را فاش کرد
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)