Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@17:05:06 GMT

پسر شجاع پرسپولیس | سایه روشن های پرسپولیس - التعاون

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۴۱۷۳

شجاع خلیل زاده باز هم در آسیا درخشید؛ در پایان شجاع خلیل زاده می ماند و انتظارهای برآورده شده و یک سوال...

بعد از وداع با جام قهرمانی در لیگ پانزدهم آن هم بخاطر تفاضل گل، پیدا کردن راه حل چندان کار سختی نبود. شاه کلید برانکو در روزهایی که تیمش خوب گل می زد و خوب تر گل می خورد، سید جلال حسینی بود. برانکو همان قدر که از نیاز به سید جلال آگاه بود، لزوم پیدا کردن وارث او را نیز به خوبی درک کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فوتبال ما که بیشتر استعدادهایش در بعد هجومی جولان می دهند، پیدا کردن مدافع درست و حسابی که در روزهای فقدان سید جلال حسینی خم به ابروی تیم نیاورد سخت و یا شاید نزدیک به محال بود. اما برانکو قضیه را ساده می دانست و روی یک گزینه مصر بود؛ وارث کاپیتان از شمال کشور آمد.

شجاع خلیل زاده شالوده تبدیل شدن به یک ایده آل دفاعی را داشت، در کنار سید جلال پخته تر شد و نتیجه نهایی آن بود که هوادار موقع بازی ها خیالش راحت باشد که آن دور دورها، در عقب زمین یک ستون دارند که پایش بیافتد این طرف و آن طرف زمین را یکی می کند و حتی با سرزدن هایش لقب پرنده را به جیب بزند.

در بازی با التعاون شجاع خلیل زاده دقت پاس 94 درصدی، 2 تکل و قریب به 20 باز پس گیری توپ را داشت و در نهایت با فرصت طلبی که این روزها در پرسپولیس کمیاب شده است، توانست امیدها را برای صعود زنده کند. پرس های سنگین و بی امان او و دوندگی هایش مجالی به مهاجمان دانه درشت التعاون نداد و حتی با ارسال هایش از همان خط دفاعی بارها وینگرهای ساکن پرسپولیس را به حرکت انداخت. همین ها کافی بود تا او بهترین بازیکن بازی شب گذشته شود.

شماره 3 سرخپوشان کلکسیونی از ویژگی های یک مدافع کامل است که خیلی وقت ها پایش را از آن هم فراتر می گذارد و گره تیمش را در خط حمله باز می کند. در پایان شجاع خلیل زاده می ماند و انتظارهای برآورده شده و یک سوال؛ چرا تا به حال او را از تیم ملی دریغ کرده بودیم؟

همچنین بخوانید:

شجاع خلیل زاده بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس-التعاون عربستان

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده سید جلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خلیل آباد

دریافت 14 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6096417

دیگر خبرها

  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد
  • مراسم عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خلیل آباد
  • (عکس) کنایه آتشین محمد عباس‌زاده به پیرمرد جنجالی اصفهانی
  • کوهنورد ۲۶ ساله اردبیلی در ارتفاعات سبلان پیدا شد
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران