Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی رای دیدار تیم های استقلال و تراکتور، از سری رقابتهای جام حذفی را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های استقلال و تراکتور از سری رقابتهای جام حذفی فوتبال در حالی روز 13 شهریورماه در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد که از سوی ساکت الهامی تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقامات رسمی مسابقه از جمله داور، نماینده فدراسیون و ناظر ویژه مسابقه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، وی طبق ماده 55 مقررات انضباطی به مدت 6 ماه از همراهی تیم خود محروم شد (با توضیح اینکه سه ماه آن به مدت یکسال تعلیق می گردد) و باید 500 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای قابل تجدید نظر است).

سایر آرا کمیته انضباطی درباره این بازی به شرح ذیل است:

*باشگاه تراکتور به دلیل سورفتار تیمی ناشی از دریافت 5 کارت زرد، به جریمه نقدی و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

*رضا اسدی بازیکن تیم تراکتور به دلیل عدم اجرای دستورات صادره به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

*فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به دلیل رفتار غیرورزشی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

*بهزاد غلامپور مربی دروازبانان تیم استقلال به دلیل عدم اجرای دستورات صادره باید 50 میلیون ریال جریمیه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیون ریال جریمه نقدی رای قطعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات هرمزگان گفت: امسال مردم مومن هرمزگان بیش از بیست میلیارد و ۳۸۴ میلیون تومان زکات فطریه پرداخت کردند.
باسره افزود: زکات‌ها به صورت نقدی و غیر نقدی در ۹۱۰ پایگاه در مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید؛ توزیع خرما بین خانواده‌های ایتام در هرمزگان
وی گفت: زکات جمع آوری شده در هرمزگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی کمیته امداد به حساب نیازمندان واقعی استان که از قبل شناسایی شده بودند، واریز شد.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بیشترین فطریه جمع آوری شده در عید فطر امسال به شهرستان‌های پارسیان، بندرعباس و جزیره قشم اختصاص داشته است.

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد