Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، حجت الاسلام والمسلمین حسین روحانی نژاد به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معرفی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن در این مراسم اظهار کرد:  افتخار می کنیم در نهادی خدمت می کنیم که زیرنظر رهبر معظم انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برنامه ویژه ای برای بازسازی مناطق زلزله زده و سیل زده در دستورکار بنیاد قرار دارد. در این راستا یک میلیون و 232 هزار واحد در این مناطق بازسازی و در دست احداث است.

وی افزود: 250هزار واحد نیمه تمام نیز امسال به پایان می رسد، ضمن اینکه ساخت 350 هزار واحد در برنامه امسال قرار دارد.

رئیس بنیاد مسکن با یادآوری هم اکنون حدود 32 هزار واحد سیستان و بلوچستان امسال آغاز شده است، یاضافه کرد: در 12 استان ساخت مسکن محرومان آغاز شده که تاکنون 25 هزار واحد تحویل مردم شده است. دریافت های فرسوده طرح های بزرگی داریم در حاشیه شهر زاهدان این برنامه آغاز شده است. در این راستا برای 10 هزار واحد زمین تخصیص یافته است.

تابش با بیان اینکه سال گذشته و امسال تمام مناطق سیل زده بازسازی شده است، گفت: در حاشیه چابهار نیز طرح ساخت و ساز در بافت فرسوده در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: گرفتاری ها و مشکلات مردم زیدا است که باید تلاش کنیم آنها را رفع کنیم. از رهبر معظم انقلاب برای تعیین نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن قدردانی می کنیم.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیش از این از سال 68 تا 98 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد مسکن  استان های آذربایجان شرقی و قم بوده است.

وی همچنین 2 سال مسئولیت مرکز اسلامی امام علی علیه السلام اتریش را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مسکن بنیاد مسکن نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خواجه‌ای گفت: رویکرد حمایتی برای تولید مسکن و ارتقای کیفیت ساخت و ساز با رعایت استفاده از مصالح استاندارد در اولویت است.

وی افزود: علاوه بر اهمیت دادن به کمیت پروژه‌ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن مد نظر قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از احداث ۳هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت احداث ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در راستای نهضت ملی مسکن از برخی فعالیت‌های این نهاد انقلابی است.

خواجه ای مشارکت بانک‌ها در ارائه تسهیلات و آورده به‌موقع متقاضیان را دو عامل مهم در واگذاری هرچه سریع‌تر پروژه‌های مسکن ملی دانست و افزود: همه دستگاه‌های ذی‌ربط و خدمات‌رسان باید در فراهم کردن و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به‌موقع به مردم واگذار شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان نیمه دوم امسال با پیگیری‌های جدی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی بتوانیم تعدادی از واحد‌های نهضت ملی مسکن را تکمیل کنیم و به متقاضیان تحویل دهیم.

دیگر خبرها

  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال