Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:44:13 GMT

نرخ خرید تضمینی گوشت گوساله در لرستان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۴۶۸۷

نرخ خرید تضمینی گوشت گوساله در لرستان اعلام شد

ناصر نجیب زاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: خرید تضمینی گوشت گوساله توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور به استان ابلاغ شده است و اتحادیه دامداران یا نمایندگان دامداران می‌توانند با این شرکت قرارداد منعقد کنند.

وی اظهار داشت: گوشت گوساله مازاد استان به صورت تضمینی در قالب پنج تکه شامل ران، سردست، گردن، قلوه‌گاه و راسته بسته بندی، انجماد و با قیمت ۷۲ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: چهار میلیون و ۸۰۰ هزار واحد دامی در استان وجود دارد و ۵۲۰ واحد صنعتی پروار بندی بره و گوساله با ظرفیت هر دوره ۱۵۰ هزار راس در این راستا فعالیت دارند.

نجیب زاده با بیان اینکه لرستان به عنوان تولید کننده دام سبک و سنگین تامین کننده بخشی از گوشت کشور است افزود: ۲۹ هزار تن گوشت قرمز سالانه در این استان تولید می‌شود که از این میزان ۲۰ هزار تن مصرف داخلی و مابقی مازاد است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی دام و طيور خرید تضمینی لرستان شرکت پشتیبانی امور دام کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی دام و طيور خرید تضمینی لرستان شرکت پشتیبانی امور دام کشور وزارت جهاد کشاورزی دام و طيور خرید تضمینی لرستان شرکت پشتیبانی امور دام کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از آغاز برداشت گندم از گندمزارهای مناطق گرمسیری استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی چاله چاله امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال ۴۲۹ هزار هکتار گندم در استان کرمانشاه کشت شده، گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود ۱.۱ میلیون تن گندم در استان تولید و بیش از ۸۰۰ هزار تن آن تحویل مراکز خرید تضمینی گندم در استان شود.

وی افزود: امسال ۴۰ هزار هکتار از گندم کشت شده در مزارع استان، گندم دوروم بوده که پیش‌بینی می‌شود ۱۳۵ هزار تن از محصول تولیدی استان گندم دوروم که گندم مورد نیاز کارخانجات ماکارونی است، باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به فعال‌شدن ۷۰ مرکز خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه، گفت: کار برداشت گندم در استان توسط ۱۵۰۰ دستگاه کمباین انجام خواهد شد که ۸۰۰ کمباین آن بومی استان است.

وی گفت: تا این لحظه قیمت خرید تضمینی گندم به ازای هر کیلوگرم محصول ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده و نرخ خرید تضمینی گندم دوروم هم ۱۸ هزار تومان است.

چاله چاله افزود: برداشت گندم از گندمزارهای استان کرمانشاه از امروز (یازدهم اردیبهشت) در مناطق گرمسیر استان در شهرستان قصرشیرین شروع شده و تا حدود شهریور ماه در مناطق سردسیر استان در شهرستان سنقروکلیایی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 749512

دیگر خبرها

  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید