Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال در یک روز به خاطر اشتباهات و عدم صداقت مدیرانشان با رسوایی بزرگی مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به طور همزمان در یک روز با رسوایی بزرگی مواجه شدند. این رسوایی‌ها هر دو مربوط می‌شود به سرمربیان سابق این تیم که جایگاه ویژه‌ای نزد هواداران خود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیمن مسئله هم باعث شد مدیران دو باشگاه پرطرفدار به هر شکلی که دوست دارند با احساسات هواداران خود و البته اعتبار باشگاه‌شان بازی کنند.

بدعهدی‌های تمام نشدنی به پرافتخار‌ترین مربی
باشگاه پرسپولیس در این 15 ماهی که از جدایی برانکو ایوانکوویچ می‌گذرد به هر ترفندی روی آورد تا در پرداخت طلب سرمربی پر افتخار و کاملا موفقش، تاخیر بوجود بیاورد. در یک مقطع مدیران این باشگاه گفتند پول برانکو آماده است اما خودش نمی‌آید بگیرد! در مقطع دیگر مدعی شدند برانکو یک فصل دیگر قرارداد دارد و با رفتنش از باشگاه تخلف آشکار کرده است! مدتی بعد وزیر ورزش به مدیران وقت باشگاه پرسپولیس فشار آورد که از برانکو به فیفا شکایت کنند که البته محمدحسن انصاری‌فرد به احترام برانکو و هواداران تیمش زیر بار این مسئله نرفت.

با آمدن مهدی رسول‌پناه مجدد وزیر ورزش از وی خواست از برانکو به فیفا شکایت کند و این کار توسط این باشگاه انجام شد اما مسئولان حقوقی پرسپولیس آنقدر ناشیانه در این مورد عمل کردند که اصلا پرونده‌شان به دادگاه CAS هم نرسید!

در ادامه مدیران باشگاه پرسپولیس با التماس و خواهش از برانکو از وی خواستند به آنها چند ماه دیگر هم مهلت دهد اما مرد کروات آنقدر وعده دروغ شنیده بود که دیگر رغبت نمی‌کرد حتی با مدیران باشگاه سابقش مذاکره کند.

اما اوج بی‌تدبیری و دروغ‌گویی مدیران پرسپولیس زمانی بود که آنها مدعی شدند در پرونده برانکو، هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند و در ادامه مدعی شدند این مربی قرار شده به آنها مهلت دهد. اظهارنظرهایی که برانکو در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری آنا، آن را به بازی کثیف تشبیه کرد.

حالا که مشخص شده جریمه باشگاه پرسپولیس از سوی فیفا قطعی است و پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه قرار است بسته شود، مدیریت این باشگاه طی بیانیه‌ای اعتراف می‌کند که در این پرونده ممکن است با پنجره بسته مواجه شوند! هر چند باز هم مدیران این باشگاه در بیانیه خود وعده پرداخت پول برانکو را در اولین فرصت داده‌اند!

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس بازی کثیفی را آغاز کرده است/ جمعه شب به فیفا نامه زدیم اعتراف تلخ باشگاه پرسپولیس؛ پنجره نقل و انتقالات بسته خواهد شد

 

سعادتمند همه را رو سفید کرد
در مورد آنچه در این یک ماه در باشگاه استقلال رخ داد و در نهایت رسوایی بزرگی را برای مدیریت این باشگاه در پی داشت همه چیز واضح و آشکار است. احمد سعادتمند برای اینکه فرهاد مجیدی را از تیمش دور کند راه‌های زیادی را انتخاب کرد اما در نهایت رسید به نام آندرا استراماچونی. او یک هفته قبل از دربی راهی ایتالیا شد و با این سفر آتشی را در باشگاهش شعله‌ور کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال از اینکه تیمش با مجیدی تا فینال جام حذفی پیش رفته بود در شوک بسر می‌برد تا اینکه مجیدی فینال را باخت و به فاصله چند دقیقه بعد سعادتمند حکم اخراجش را صادر و وعده بازگشت استراماچونی را مطرح کرد.

سعادتمند در این راه مشاوران رسانه‌ای و کانال‌‌ها و صفحات مجازی وابسته به باشگاه را به کار گرفت  تا با راه انداختن هشتگ استراماچونی باید برگردد، جوی عجیبی را علیه وزارت ورزش ایجاد کنند. غافل از اینکه او اصلا در توان باشگاهش نمی‌دید که بخواهد استراماچونی را برگرداند. این مسئله تا جایی پیش رفت که دیروز استراماچونی در صفحه رسمی خود هر گونه ارائه پیشنهاد رسمی از استقلال را رد کرده و همه موضوعات مطرح شده از سوی مدیران استقلال را دروغی بزرگ خواند.

حالا سعادتمند به آنچه می‌خواسته رسیده است. اول اینکه فرهاد مجیدی را کنار گذاشت. فعالیت‌های نقل و انتقالاتی‌ باشگاه را به اتفاق مشاورانش انجام داد. الان هم به دنبال این است تا گزینه‌ای که خودش دوست دارد را به استقلال بیاورد. در این میان اصلا برای او مهم نبود که چطور با احساسات هواداران و اعتبار باشگاه استقلال بازی شد!

بیشتر بخوانید:

استوری استراماچونی در واکنش به عدم توافق با استقلال؛ همه‌چیز ساختگی بوده و عصبانی هستم

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس وزارت ورزش برانکو ایوانکوویچ مهدی رسول پناه آندرا استراماچونی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند در تمرین امروز پرسپولیس مورد معاینه دقیق تیم پزشکی با دستگاه های مخصوص مربوط به سنجش قدرت عضله های دست قرار گرفت تا شانس خود را برای دریافت تایید از سوی آنها و ایستادن در دروازه پرسپولیس برای دیدار با سپاهان پیدا کند.

به گزارش مهر، دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس که قبل از آغاز تست پزشکی هم احساس درد ناشی از تحمل وزن داشت با معاینه پزشکان از حضور در دروازه این تیم برای بازی فردا منع شد.

دروازه بان پرسپولیس به هیچ وجه آمادگی لازم را برای مهار شوت های سنگین و چرخش کامل مچ دست ندارد اما اصرار به بازی کردن داشت که منع شد.

بیرانوند در بخش هایی از تمرین اختصاصی دروازه بان ها نیز شرکت کرد تا تلاش دوباره ای برای بهبود وضعیت خود داشته باشد اما کمترین شانس را برای ایستادن در چارچوب دروازه تیمش در بازی فردا با سپاهان دارد.

امیررضا رفیعی دروازه بان جوان سرخ ها که در چهار دیدار قبلی این تیم مسوولیت حفاظت از دروازه پرسپولیس را داشت گزینه اصلی ایستادن در چارچوب دروازه سرخپوشان است. با این حال باید دید آیا دستیاران اوسمار می توانند بیرانوند را راضی به یک هفته نیمکت نشینی دیگر در لیگ کنند یا این بازیکن در مهم ترین رویداد پنج هفته آخر تیمش در لیگ برتر فصل جاری شرکت خواهد کرد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ساعت ۱۹:۳۰ فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه ازادی برگزار می شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901510

دیگر خبرها

  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • کاریکاتور/ حواس‌پرتی با طعم رسوایی
  • پرچم های بزرگ پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه آزادی / فیلم
  • رسوایی جدید در آمریکا
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • نگاهی به تقابل سپاهان و پرسپولیس؛ فینال بزرگ‌ فصل
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار