Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@09:31:05 GMT

اولتیماتوم رئیس دستگاه قضا به اراذل و اوباش

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۴۹۷۰

ساعت24-رئیس قوه قضائیه گفت: مطلقا اجازه نمی دهیم هیچ نقطه ای از کشور به محل امنی برای فاسدان، اراذل و اوباش و معتادان متجاهر تبدیل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا ( نشست فصلی – ویدئو کنفرانسی) ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع ) گفت: امید است که خداوند متعال به برکت نام ایشان، خیر و برکت را به نظام مقدس و امت اسلامی نازل فرمایند و از اینکه توفیقی حاصل شد که در جمع فرماندهان پرتلاش نیروی انتظامی حضور یابم خداوند را سپاسگزارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضائیه در ادامه یاد شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای نیروی انتظامی را گرامی داشت و تصریح کرد: بر روح بلند و ملکوتی شهدا درود می فرستم و آرزوی صبر، بردباری،  صحت و سلامتی جانبازانی را که در راستای حفظ نظم و امنیت دچار معلولیت شده اند را از خداوند متعال درخواست دارم.

رئیسی با بیان اینکه رمز موفقیت در زندگی برخورداری از تقوای الهی است، عنوان کرد: آنچه می تواند انسان را در مقابل تهدیدات و ناهنجاری ها حفظ  کند، سپر مهم و کارآمد "تقوای الهی " است که در آموزه های دینی به آن تاکید شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه سلامت نفس از دیگر مواردی است که در  یک مجموعه سازمانی باید مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد، گفت: نظم فردی در درون یک سازمان باید به عنوان اولین و محوری ترین نکته مورد توجه باشد، چرا که نظم اجتماعی ، اقتصادی و .... را به دنبال خواهد داشت؛ سازمان عظیم نیروی انتظامی برای اینکه بتواند در جامعه اثربخش باشد باید نظم اجتماعی و فردی را به عنوان نکته مهم محوری مورد اهتمام قرار دهد.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم برخورد با مفسدان و اخلالگران در جامعه است، عنوان کرد: از این رو این مجموعه باید حفظ سلامت و صیانت دینی را به عنوان امری مهم در سازمان مورد توجه قرار دهد.

رئیسی با بیان اینکه نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را با قوه قضائیه دارد؛، تصریح کرد: نیروی انتظامی باید ملجاء و همچون پدری مهربان برای مردم باشد؛ در واقع مردم هر جا که مورد ستم قرار گرفتند باید بدانند که نیروی انتظامی پناهگاه آنان است و در رفع مشکلات آنان قطعا اقدامات ویژه ای خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در کنار ملجاء بودن باید با مهربانی و اقتدار عمل کند، گفت: اقتدار به معنای قلدری و تجاوز به حقوق مردم نیست، آنچه در پلیس آمریکا می بینید تجاوز به حقوق و حیات و آزادی مردم است در واقع اقتدار به معنای استفاده صحیح از توانایی پلیس برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه است.

رئیس قوه قضائیه به اهمیت تدبیر نیز اشاره کرد و گفت: تصمیم با تدبیر امر بسیار مهمی است در واقع نیروی پلیس  در هر مکانی که برای احقاق حق مظلوم حاضر می شود باید با تدبیر، مهربانی و اقتدار عمل کند.

 رئیسی در ادامه به موضوع برخورد با اراذل و اوباش و معتادان متجاهر نیز اشاره کرد و گفت: مطلقا نباید اجازه دهیم هیچ نقطه ای از کشور به محل امنی برای مفسدان ، اراذل و اوباش و معتادان متجاهر تبدیل شود.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد نیروی انتظامی رئیس قوه قضائیه اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سید جلیل نبوی رستاقی افزود: فردی از اراذل و اوباش شهرستان رامسر در روز‌های اخیر با ایجاد درگیری‌هایی در نقاط مختلف شهرستان رامسر اقدام به ضرب و شتم و جراحت تعدادی از شهروندان نموده بود که به محض اطلاع از موضوع، برابر قانون مبنی بر برخورد قاطع، بازدارنده و مطابق با قوانین با اراذل و اوباش مراتب به استحضار دادستان دادسرای عمومی شهرستان رامسر رسید که ایشان هم بر این مهم تاکید و در این خصوص دستورات قضایی لازم را صادرکردند

وی تصریح کرد: با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی و بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف فنی و اطلاعاتی نهایتا مخفیگاه متهم در یکی از نقاط ییلاقی شهرستان شناسایی و تیم‌های ضربت به محل اعزام که متهم با رویت مامورین بدون توجه به دستور ایست پلیس ضمن در گیری با چاقو بهمراه دوتن از همدستانش به سمت مامورین حمله ور شده که مامورین برای دستگیری این اراذل و اوباش سابقه دار مطابق قانون بکارگیری سلاح با شلیک تیر به سمت این متهم و دو هم دستش را دستگیر نمودند و متهم پس از انتقال به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی بهمراه هم دستانش به دادسرا معرفی و با قرار بازداشت تحویل زندان شدند.

سرهنگ نبوی تاکید کرد: امنیت شهروندان محترم رامسر خط قرمز پلیس و مجموعه قضایی شهرستان بوده و هشدار داده می‌شود چنانچه متهمین اراذل و اوباش با اعمال مجرمانه بخواهند به امنیت شهروندان خدشه‌ای وارد کند برابر قانون با آنها برخورد بازدارنده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از بازداشت اراذل و اوباش قمه به دست در بابلسر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند