Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد فعله‌گری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر تلاش برای افزایش ارتقا نفوذ گاز در این شهرستان تاکید کرد و افزود: میزان نفوذ گاز طبیعی در جمعیت روستایی سروآباد از ۳۴ درصد سال ۹۲ به ۹۵ درصد در سال جاری رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان به اشاره به اینکه ۷۲ روستای سروآباد قابلیت گازرسانی دارد، اظهار داشت: در حال حاضر گازرسانی به سه روستای این شهرستان در دست اجراست و طرح گازرسانی به ۲ روستا نیز در دست مطالعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعله‌گری با بیان اینکه اکنون پروژه گازرسانی به مجتمع روستایی نوین شامل روستاهای نوین، ناو و کلجی در حال اجراست، اضافه کرد: برای اجرای این طرح ۳۵ میلیارد ریال نیاز است و با اتمام آن سالانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر در مصرف سوخت مایع صرفه جویی می‌شود.

وی یادآور شد: برای اتمام این پروژه که در امتداد طرح‌های گازرسانی به شهر اورامان و روستاهای تابعه آن مثل سلین، ژیوار و بلبر در حال انجام است باید ۱۸ هزار متر لوله‌گذاری انجام شود که تاکنون پنج هزار متر آن اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان تاکید کرد: بدلیل شرایط توپوگرافی و ویژه منطقه سروآیاد بخصوص اورامانات، عملیات گازرسانی با دشواری مواجه بوده و هزینه آن نیز نسبت به دیگر نقاط استان بیشتر است.

در حال حاضر ۵۴۵ هزار مشترک در کردستان از خدمات شرکت گاز بهره‌مند بوده که ۱۶ هزار و ۶۰۰ مشترک آن مربوط به شهرستان سروآباد است.

برچسب‌ها کردستان دولت تدبیر و امید گاز رسانی سروآباد توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان دولت تدبیر و امید گاز رسانی سروآباد توسعه روستایی کردستان دولت تدبیر و امید گاز رسانی سروآباد توسعه روستایی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۴۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری

 هاشم ناظمی جلال اظهار کرد: نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ امروز و فردا در ۱۱ حوزه اصلی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: در این رقابت ها ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در ۵ گروه آزمایشی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی گفت: از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۰۸ نفر آقا و ۱۵ هزار و ۵۷۵ نفر خانم‌ هستند.

ناظمی جلال یادآور شد: بیشترین تعداد شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی با ۱۱ هزار و ۵۷۵ داوطلب و کمترین آن در گروه آزمایشی هنر با ۸۸۰ نفر به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند