Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، افشین ترکارانی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: پایداری نظام مقدس اسلامی را مدیون شهدا و حماسه آفرینی رزمندگان هستیم و باید آرمان و ارزش های آن دوره را با اجرای برنامه های فرهنگی همچون گرامیداشت و یادواره ها به نسل جوان انتقال دهیم.

وی  اظهار داشت: امنیت کشور را مدیون رزمندگان اسلام هستیم بنابراین شیوع کرونا نباید ما را از اجرای باشکوه برنامه های هفته دفاع مقدس غافل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اجرای برنامه های دفاع مقدس ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا عنوان کرد: حفظ یاد و نام شهدا و تداوم فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه مسوولان و دستگاه ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الشتر نیز اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های هفته دفاع مقدس با همکاری ادارات و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد و در این شرایط از ظرفیت فضای مجازی استفاده  بیشتری می شود.

سرهنگ محمود یوسفوند دفاع مقدس را گنجینه ایثار، معنویت، حماسه و آرمان‌خواهی دانست و گفت: نظام اسلامی با استفاده از این گنجینه همواره با اقتدار می‌ماند.

وی با اشاره به شرایط کشور در هشت سال جنگ تحمیلی بیان کرد: در آن زمان ۳۷ کشور علیه ما بسیج شدند اما ایران اسلامی با دستان خالی در مقابل آنها ایستاد و وجبی از خاک میهن نصیب دشمن نشد.

سرهنگ یوسفوند اظهار داشت: رژه موتوری، افتتاح منازل مسکونی با عنوان محرومیت زدایی، قرائت میثاق نامه شهید سلیمانی، نشر دستاوردهای انقلاب از طریق فضای مجازی، یادواره و غبارروبی گلزار شهدا، رزمایش تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس در فضای مجازی و خاطره گویی، همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان سلسله اجرا می شود. 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سلسله نیز اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، زنده نگه‌داشتن یاد شهدا به‌ اندازه خود شهدا اهمیت دارد که مسئولیت این روایتگری امروز بر عهده ما است.

محمدعیسی داودی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت، انقلاب اسلامی ایران را در برابر هجمه گسترده استکبارجهانی و حامیان آنها بیمه می کند.

۳۱ شهریور ۵۹ رژیم بعثی عراق به ایران حمله نظامی کرد و هشت سال دفاع ایرانیان در برابر آنها، همه ساله به عنوان هفته دفاع مقدس گرامی داشته و برنامه های آن از ۳۱ شهریور آغاز می شود.

برچسب‌ها دفاع مقدس هفته دفاع مقدس لرستان سلسله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس هفته دفاع مقدس لرستان سلسله دفاع مقدس هفته دفاع مقدس لرستان سلسله اخبار کنکور هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان

ایسنا/کرمان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در ایام شهادت امام جعفر صادق علیه السلام چهار شهید گمنام در استان کرمان تشییع و تدفین خواهند شد.

سرهنگ محمود مهدوی فرد عصر امروز، هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کرمان از تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهدا در ایام شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام خبر داد و افزود: ۲۳۱ نقطه از استان برای میزبانی از شهدای گمنام درخواست دارند.

وی بیان کرد: از هشت مکانی که سال گذشته مصوب شده بود، چون ساخت و ساز اولیه یادمان در سه نقطه انجام شده، پیکرهای مطهر شهدا در این نقاط تدفین می‌شوند که شامل کوهپایه کرمان، سیرجان و رفسنجان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در حال حاضر ۱۴۵ یادمان شهدای گمنام با ۳۲۲ شهید در استان کرمان وجود دارد.

همچنین محمدمهدی فداکار باستاندار کرمان در این جلسه اظهار کرد: مکان‌های عمومی مانند معراج شهدا، یادمان‌ها، ساختمان‌های بسیج در شهرستان‌ها که پاتوق اعزام رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده، ثبت ملی شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های اختصاصی، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور راویان برای جهاد تبیین، تبلیغات محیطی و تجلیل از پیشکسوتان و جانباران به‌مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در استان کرمان برگزار می‌شود.

استاندار کرمان همچنین از شهدای گمنام به‌عنوان عزیزان مردم نام برد و بر تکریم و احترام آنها تاکید کرد و ادامه داد: باید ابتدا یادمان شهدای گمنام ساخته شود و بعد شهید را دفن کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو