Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@13:11:19 GMT

سه مخزن آبرسانی در روستاهای غیزانیه اهواز وارد مدار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۵۳۴۰

سه مخزن آبرسانی در روستاهای غیزانیه اهواز وارد مدار شد

به گزارش ایرنا مخزن بتنی ۳۲۰ هزار لیتری روستای ابویورو به نام شهید عباس کردانی ،مخزن بتنی ۳۲۰ هزار لیتری روستای شمه به نام شهید صالح صالحی و مخزن فایبرگلاس ۱۲۰ هزار لیتری روستای سودان به نام سردار شهید حسین اسدالهی روز چهارشنبه با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استان به صورت نمادین در روستای شمه غیزانیه اهواز وارد مدار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سه طرح آبرسانی به همت قرارگاه جهادی دست حاج قاسم در سه روستای غیزانیه به بهره برداری رسید.

بازدید فرمانده سپاه تهران بزرگ از روستاهای غیزانیه 

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ به همراه جمعی از مسئولان استان خوزستان به منظور رسیدگی به روستاهای محروم غیزانیه اهواز در این منطقه حضور یافت و مشکلات مردم این منطقه بخصوص مشکل آبرسانی را بررسی کرد.

وی همچنین از نوجوان مجروح شده در حادثه کوی ابوالفضل(ع) که به دستور رهبر معظم انقلاب در بیمارستان بقیه الله سپاه تحت درمان قرار گرفت عیادت کرد.

بازدید از روستاهای شمه، ابویورو و سودان و بهره برداری از مخازن آبرسانی به این سه روستا از دیگر برنامه های این سفر بود.

فاز سوم طرح آبرسانی به غیزانیه به صورت آزمایشی و فاز دوم این طرح به صورت رسمی با حضور جمعی از مقامات قرارگاه خاتم الانبیا و مسئولان استان به بهره برداری رسید.

همچنین پیش از این  چهار پروژه از گام دوم طرح آبرسانی غدیر در ایستگاه "ام الدبس" در دشت‌آزادگان خوزستان به بهره‌برداری رسید.

بخش غیزانیه در شرق اهواز پیش از این ۹۶ روستا داشت که بعضی از آنها خالی از سکنه شده و اکنون تعداد آنها به حدود ۸۰ روستا با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت رسیده است.

آب شرب بخش غیزانیه شامل دهستان مشرحات و دهستان غیزانیه از سه منبع تامین آب شامل تاسیسات آب شیبان، تاسیسات یادگار امام خمینی (ره) منشعب شده از کانال کوت‌امیر و تاسیسات کمتوله‌ آب زیرزمینی شهرستان رامهرمز تامین می‌شود.

رییس جمهوری نهم خرداد امسال به وزیر نیرو دستور داد حل کامل و سریع مشکل آب منطقه غیزانیه اهواز را به صورت مستمر پیگیری کند.

گروه‌های جهادی ماه‌ها است که از طریق تانکر به اهالی این منطقه آبرسانی می‌کنند.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران آب و فاضلاب خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران آب و فاضلاب خوزستان اهواز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران آب و فاضلاب خوزستان اهواز اخبار کنکور غیزانیه اهواز بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سعید پاشازاده با بیان اینکه این مخزن شستشو و گندزدایی شد،  افزود: شستشوی مخازن آب با مقدار ۱۷۰ مترمکعب آب توسط دستگاه پر فشار واترجت به همراه ۶۰ کیلوگرم پودر پرکلرین جهت ضدعفونی کردن مخازن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در پایان تصریح کرد: کلیه مراحل شستشوی مخزن‌های آب تحت نظارت کارشناسان کنترل کیفی امور آب و فاضلاب ارومیه و مراکز بهداشت این شهرستان انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه