Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، جواد رجبی مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: مدرسه ابتدایی هفده شهریور کوشک دشت دهستان زوارک بخش الموت شرقی، ۵ سال است بازگشایی شده، اما سرویس بهداشتی ندارد.

به گفته رجبی، در این مدرسه ۸ دانش آموز ابتدایی دختر و پسر در حال تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: با تشکیل جلسه شورای تعلیم و تربیت روستا با حضور اعضای قرارگاه، امامان روستا، دهیار و شورای روستا، مدیر و معلم مدرسه، معاونین آموزش و پرورش و اولیای دانش آموزان در خصوص ساخت سرویس‌های بهداشتی این مدرسه تصمیم گیری شد.

مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: پس از برآورد اولیه مصالح و دستمزد ساخت، با مشارکت چهارجانبه قرارگاه پیشرفت و آبادانی، آموزش و پرورش، اولیای دانش آموزان و شورا و دهیاری روستا عملیات عمرانی ساخت سرویس‌های بهداشتی آغاز شد و تا کمتر از ۱۰ روز دیگر تکمیل و تحویل داده می‌شود.

رجبی افزود: شورای تعلیم و تربیت در هر یک از روستا‌های دارای مدرسه در دهستان‌های زوارک الموت شرقی، دهستان دستجرد الموت غربی و دهستان چوقور طارم سفلی نیز برای رفع مشکلات عمرانی، تربیتی، آموزشی و اجتماعی با حضور روحانیت روستا، مدیر و معلم مدرسه، دهیار و شورا، خیرین و اولیای دانش اموزان و مدیران و معاونین اموزش و پرورش و اعضای قرارگاه تشکیل می‌شود.

او اضافه کرد: تاکنون در بیش از ۱۰ مدرسه روستایی این شورا تشکیل و مشکلات زیادی مرتفع شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد آموزشی قرارگاه پیشرفت و آبادانی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم آموزش و پرورش را کانون اصلی حرکت به سمت حیات طیبه و به فرموده مقام معظم رهبری، سنگ بنای کشور در نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت: آموزش و پرورش مزرعه آینده کشور است، هرآنچه در نظام تعلیم و تربیت کاشته شود در آینده همان درو می‌شود، نگاه و رویکرد ما در مدارس توجه به منویات مقام معظم رهبری بوده و دکترین حرکت ما سند تحول بنیادین است.
ابوالقاسم اکبری با اشاره به اینکه رویکرد نظام اسلامی، تحقق عدالت آموزشی است گفت: ۴۸.۵ درصد مدارس استان در روستا‌ها دایر است و پراکندگی روستا‌ها سبب شده تا ۱۸ مدرسه با یک دانش آموز و یک معلم فعال شود.
۱۴ هزار معلم در ۲ هزا و ۶۱ مدرسه خراسان شمالی ۱۹۳ هزار دانش آموز را زیر نظر داشته و به تدریس مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه
  • صحرایی: غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • تعلیم و تربیت زیر ساخت اصلی سعادت و پیشرفت کشور است
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای