Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام همت‌پور در دیدار با خانواده شهید سید حسن فاضلی سواری گفت: این شهید والامقام می‌تواند الگوی مناسبی برای نوجوانان و دانش‌آموزان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، در ادامه طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» که به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با محوریت دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران صورت می‌گیرد، ستاد کانون‌های مساجد خوزستان با خانواده شهید نوجوان سید حسن فاضلی سواری دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

«حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در این دیدار با اشاره به آیه 169 سوره مبارکه آل عمران اظهار کرد: شهدا زنده هستند و ما نیازمند اتصال به فیوضات معنوی آنان هستیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان افزود: توفیق داریم در آستانه حادثه جانسوز 31 شهریور و هفته دفاع مقدس در خدمت خانواده معزز شهید سید حسن فاضلی سواری باشیم.

 

وی با بیان اینکه در سه‌شنبه‌های تکریم این هفته مهمان شهیدی هستیم که اگرچه نوجوان بود اما دارای بصیرتی مثال‌زدنی بود اضافه کرد: شهید سید حسن سواری می‌تواند الگوی مناسبی برای نوجوانان و دانش‌آموزان باشد.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور خاطر نشان کرد: قطعا الگوی شهدای ما، اهل بیت (ع) و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان بوده است.

 

 

«محمد جوروند» نیز تقارن این دیدار عنوان کرد: با آغاز هفته دفاع مقدس را که با حضور در محضر خانواده شهید و از سادات جلیل‌القدر همزمان شده را به فال نیک می‌گیرم و امیدواریم این دیدارها همچنان تداوم داشته باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه نوجوانان و جوانان در تمام صحنه‌های نظام و انقلاب همواره حضوری چشم‌گیر داشتند تصریح کرد: باید نسبت به معرفی شهدا و جانفشانی و ایثارگری این بزرگواران به نسل جدید اهتمام ورزیم.

 

 

لازم به ذکر است، در این دیدار نورانی معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان نیز حضور داشت و خانواده شهید سواری نیز به بیان خاطراتی از این شهید والامقام و خصوصیات اخلاقی وی پرداختند.

 

شهید سید حسن سواری در حادثه تروریستی رژه نیروهای مسلح 31 شهریور اهواز در اسل 97 به مقام والای شهادت نائل آمد. در این حادثه 25 نفر شهید و بیش از 60 نفر نیز مجروح شدند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه های تکریم کانون های مساجد خانواده شهید شهید سید حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور در منزل شهید پاسدار حسین سرسنگی از شهدای یزدی حمله تروریستی شهر راسک با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهید سرسنگی از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

زارع ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

به گزارش آنا، در جریان حادثه تروریستی راسک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، سه تن از دلاورمردان سپاه الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری شد و پیکر مطهر شهید «حسین انتظاریان» نیز با حضور گسترده مردم ولایتمدار اردکان در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • معلم عشایری که پدرانه مشق علم و ادب می‌کند
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • تحولات جامعه به دست معلمان رقم می‌خورد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی