Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:28:42 GMT

نشست مجازی «شهریار شعر» در گیلان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۵۵۹۸

نشست مجازی «شهریار شعر» در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست مجازی «شهریار شعر» به مناسبت روز شعر و ادب فارسی فردا پنجشنبه در صفحه مجازی محفل ادبی دکتر معین اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار می‌شود.

در این نشست مجازی برخی از شعرای استان گیلان چون محمد شمس، شاعر و فعال فرهنگی؛ مریم فرجی، مسئول انجمن شعر فارسی ارشاد رشت و مهرداد امیدی، مسئول انجمن شعر گیلکی ارشاد رشت ضمن شعر خوانی از آثار این شاعر برجسته کشور در خصوص ویژگی‌های شعر وی به گفتگو خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این نشست ویژه فردا پنجشنبه (۲۷ شهریور) رأس ساعت ۲۱ با اجرای مرضیه فرمانی، شاعر جوان استان گیلان و دبیر محفل ادبی دکتر معین اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان از صفحه اینستاگرام این محفل به نشانی instagram.com/mahfeladabimoein به صورت زنده در دسترس عموم علاقمندان و دوستداران شعر و ادب فارسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5025510

منبع: مهر

کلیدواژه: روز شعر و ادبیات فارسی نهاد کتابخانه های گیلان رشت ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر بازگشایی مدارس آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا گرگان هفته دفاع مقدس انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم محرم 99 استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در رأس هیأتی به‌ منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی (OIC) بامداد امروز (شنبه) ۱۵ اردیبهشت وارد بانجول پایتخت گامبیا شد.

پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی از امروز (شنبه) ۱۵ اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز با موضوع اصلی «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفت‌وگو درباره توسعه پایدار» برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران به اجلاس سران ارائه خواهد شد.

نشست مقامات ارشد سازمان همکاری اسلامی برای آماده سازی اسناد پانزدهمین اجلاس سران این سازمان هم روز سه‌شنبه ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه در بانجول برگزار و رضا نجفی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه در این نشست حضور یافت.

نشست شورای وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت برگزار و نشست سران نیز امروز و فردا ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه در گامبیا برگزار خواهد شد.

گامبیا با حدود دو و نیم میلیون نفر جمعیت در منطقه غرب آفریقا واقع شده است. این کشور قرن‌ها مستعمره بریتانیا بود و در فوریه ۱۹۶۵ مستقل شد. این کشور ریاست نشست سران سازمان همکاری اسلامی را به مدت سه سال از عربستان سعودی تحویل خواهد گرفت.

امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و اوضاع منطقه‌ای و بین‌المللی تبیین خواهد کرد.

وی همچنین در حاشیه این اجلاس با برخی مقامات کشورهای اسلامی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

کد خبر 849079 منبع: فارس برچسب‌ها حسین امیرعبدالهیان خبر ویژه گامبیا سازمان همکاری اسلامی

دیگر خبرها

  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • استان ایلام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • جایگاه میرنوروز از نگاه ملی مغفول مانده است
  • شعر میرنوروز آمیخته با مضامین قرآنی است
  • نشست «نسل تیک‌تاکی و خیزش دانشگاه‌های ایالات متحده» برگزار می‌شود
  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد | عکس
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد