Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:47:10 GMT

عبدولی: تا کرونا هست، کشتی نمی گیرم!

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۵۶۲۱

عبدولی: تا کرونا هست، کشتی نمی گیرم!

کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی به خاطر ترس از کرونا قصد ندارد در لیگ برتر کشتی بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید عبدولی که حالا باتجربه ترین عضو تیم ملی کشتی فرنگی به حساب می آید، همواره به داشتن حاشیه و جنجال چه روی تشک و چه بیرون از آن مشهور بوده و گویا خودش هم این موضوع را قبول کرده است. 


این فرنگی کار ملی پوش که مدال برنز المپیک ریو را در کارنامه اش دارد، در فاصله 10 ماه مانده به المپیک توکیو همچنان به خاطر ترس از کرونا نمی خواهد روی تشک برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که تمرینات بدنسازی اش را دنبال می کند و در فضای باز به همراه برادرانش کشتی می گیرد، قید حضور در لیگ برتر را زده است. 


سعید عبدولی در گفت و گو با "ورزش سه" درباره دلیل غیبتش در لیگ برتر کشتی فرنگی گفت: من همینطور خدای حاشیه هستم، دیگر نمی خواهم حاشیه جدیدی برای خودم درست کنم. اگر در لیگ کشتی بگیرم و یک مشکلی پیش بیاید، خودم را نمی بخشم. من تنها نیستم و زن و بچه دارم. به خاطر کرونا امسال در لیگ کشتی نمی گیرم و سعی می کنم از تلویزیون کشتی ها را تماشا کنم و لذت ببرم. 


وی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی نمی خواهد کشتی بگیرد، عنوان کرد: تا زمانی که کرونا برود، نمی خواهم کشتی بگیرم. هر زمان که واکسن این ویروس آمد و خیالمان راحت شد، من هم در مسابقات شرکت می کنم. باید مراقب خودم و خانواده ام باشم.

 


وقتی از عبدولی پرسیدیم که در صورت برگزاری مسابقات جهانی 2020 در آذرماه قصد ندارد در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد، گفت: بحث جهانی فرق می کند. من که بعید می دانم مسابقات جهانی برگزار شود چون این ویروس تمام جهان را در بر گرفته و هنوز واکسنی هم برای آن کشف نشده. حالا بگذارید ببینیم که مسابقات برگزار می شود یا خیر و بعد من تصمیم می گیرم.


این فرنگی کار 30 ساله که طلای جهانی و برنز المپیک را در کارنامه دارد، درباره رفت و برگشت محمد بنا به تیم ملی در روزهای اخیر گفت: با محمد بنا در ارتباط هستم و از اینکه گفتند استعفا داده، تعجب کردم. با حضور آقای دبیر و سوریان بستر برای کار کردن محمد بنا آماده شده و بعید می دانم که او بخواهد از تیم ملی برود. دیروز هم که مصاحبه اش را خواندم و خودش گفته بود که استعفایی در کار نبوده. قطعا من و دیگر فرنگی کاران هم دوست داریم محمد بنا تا المپیک بماند و خاطرات خوش دوره های قبلی را تکرار کند.


او در پایان درباره ویدیویی که از خود در محل زندگی اش در اندیمشک منتشر کرده بود و از قطع گاز خانه اش توسط مسئولان گفته بود، گفت: آن یک اتفاق بود که تمام شد و رفت. نمی دانستند که سعید عبدولی آنجا زندگی می کند. درباره اش صحبت نکنیم، بهتر است چون مساله حل شده است.

کشتی فرنگی سعید عبدولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی فرنگی سعید عبدولی سعید عبدولی کشتی فرنگی محمد بنا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، چهل وچهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام پهلوان تختی از امروز در شهرک نفت اهواز آغاز شد.

دراین مسابقات فرنگی کاران از کشور‌های ایران، سوریه، عراق و ارمنستان به رقابت می‌پردازند.

۸۹ فرنگی کار برگزار کننده مسابقات ۵ وزن نخست رقابت‌ها هستند.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی، حسن حسین زاده سرمربی و مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور به همراه فرزاد ایمانعلی زاده و غلمرضا قصاب از خوزستان به عنوان عضو کمیته فنی بر مسابقات نظارت می‌کنند.

حمید باوفا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور از نزدیک این مسابقات را تماشا می‌کند.

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی فرداشب با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!