Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:19:27 GMT

«ایستگاه اتمسفر» اکران آنلاین می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۵۸۵۵

«ایستگاه اتمسفر» اکران آنلاین می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، فیلم سینمایی «ایستگاه اتمسفر» اولین ساخته سینمایی مهدی جعفری است که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و از پنجشنبه بیست و هفتم شهریورماه در سینمای آنلاین اکران می شود. محسن کیایی، رویا افشار، ژاله صامتی، شاهرخ فروتنیان، آناهیتا افشار و سوگل قلاتیان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «اتمسفر هوای زمین را دارد و ما هوای همدیگر را.»

نگارش این فیلمنامه را مهین عباس‌زاده و مهدی جعفری به طور مشترک برعهده داشته اند و مصطفی کیایی نیز علاوه بر بازی به عنوان مشاور کارگردان در فیلم حضور دارد.

از دیگر بازیگران این فیلم می توان به بابک بهشاد، بانیپال شومون، مهدی حسینی نیا، رها خدایاری، میثاق جمشیدی، ماریا تهرانچی، شیرین امیری، علیرضا معیدی، پاوان افسر، پریا وزیری اشاره کرد.

فیلم سینمایی «ایستگاه اتمسفر» به تهیه‌کنندگی علیرضا قاسم‌خان و محصول موسسه تصویر شهر - سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که اکران آنلاین آن از روز پنجشنبه ۲۷ شهریورماه در سامانه های فیلیمو و نماوا آغاز می شود.

کد خبر 5025484 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم سینمایی نمایش آنلاین محسن کیایی مهدی جعفری تئاتر ایران ویروس کرونا برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما فیلم کوتاه فیلم سینمایی جشنواره فیلم ونیز موسیقی ایرانی مجید مجیدی رادیو نمایش کارگردان تئاتر فیلم خورشید آلبوم موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!

آفتاب‌‌نیوز :

حسین مهکام که اسفند سال قبل، پس از دو سال فیلم «احمد به تنهایی» را راهی اکران آنلاین کرده بود، فیلم «عینک قرمز» را سال گذشته ساخت و به تازگی پروانه نمایش آن را گرفته است. «عینک قرمز» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده و جزئیات دقیقی از این فیلم منتشر نشده است.

در برخی خبر‌ها حامد بهداد به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی شده است، با این تاکید که «عینک قرمز» یکی از کمدی‌های تولیدی این روز‌های سینما است. مهکام پیش‌تر بجز «احمد به تنهایی»، فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» و «آزادی مشروط» را نیز ساخته بود.

علاه براین فیلم، «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان نیز پروانه نمایش گرفته است تا فهرست کمدی‌های اماده اکران تکمیل‌تر شود. پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران این فیلم اطیابی معرفی شده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد