Web Analytics Made Easy - Statcounter



کمیته انضباطی رای دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی فوتبال کشور را اعلام کرد.

به گزارش تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور از سری رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی روز 13 شهریور ماه در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد که از سوی ساکت الهامی تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقامات رسمی مسابقه از جمله داور، نماینده فدراسیون و ناظر ویژه مسابقه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، وی طبق ماده 55 مقررات انضباطی به مدت 6 ماه از همراهی تیم خود محروم شد (با توضیح اینکه سه ماه آن به مدت یک سال تعلیق می‌گردد) و باید 500 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای قابل تجدید نظر است).

سایر آرا کمیته انضباطی درباره این بازی به شرح ذیل است:

* باشگاه تراکتور به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت 5 کارت زرد، به جریمه نقدی و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

* رضا اسدی، بازیکن تیم تراکتور به دلیل عدم اجرای دستورات صادره به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

* فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل رفتار غیرورزشی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

* بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بانان تیم استقلال به دلیل عدم اجرای دستورات صادره باید 50 میلیون ریال جریمیه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • جریمه نقدی ۵ باشگاه لیگ برتری
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد