Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@20:05:14 GMT

6 هزار آمریکایی در ایران کشته‌شده‌اند! + ویدئو

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۶۱۷۰

نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری به‌اشتباه گفت که 6 هزار آمریکایی در ایران کشته شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری آنا از هیل، «جو بایدن» روز گذشته (سه‌شنبه) طی سخنرانی در «تامپا» ایالت «فلوریدا» به‌جای استفاده از واژه «عراق» به‌اشتباه از واژه «ایران» استفاده کرد.

وی در حین سخنرانی درباره نظامیان کشته‌شده آمریکایی در عراق و افغانستان گفت: نظامیان آمریکایی که در ایران و افغانستان درگذشته‌اند، تا امروز، ۶۰۰۰ نفر، ۶۹۲۳ نفر بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریباً ۶۹۰۰ تا ۶۹۲۳ نفر نیست زیرا هریک از این فرشتگان ازدست‌رفته، خانواده و جامعه‌ای را پشت سر خود دارند.

بایدن سپس در جمله بعدی در حین سخن گفتن درباره نظامیان زخمی شده آمریکایی در دو کشور عراق و افغانستان،‌ اشتباهش را اصلاح کرد و گفت:‌«نظامیان آمریکایی که در عراق و افغانستان زخمی شدند، ۵۳ هزار و ۱۹۲ نفر بودند».

طبق این گزارش، این اولین بار نیست که بایدن گاف‌هایی داده است که موجب شده است که مردم آمریکا درباره وضعیت سلامت روحی و روانی وی دچار شک و شبهه شوند.

ظن و گمان‌هایی درباره وخامت احتمالی وضعیت روانی بایدن موجب شد که در ماه ژوئیه (مردادماه) از پزشک خود درخواست کند که نتیجه بررسی‌های پزشکی‌ از وضعیت سلامتش را منتشر کند و پزشک بایدن در این گزارش، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ را به‌عنوان یک «مرد سالم و بانشاط ۷۷ ساله» توصیف کرد.

جمعه هفته پیش (21 شهریورماه) نیز، ترامپ با سوء‌استفاده از گاف‌های بایدن طی مصاحبه‌ای مدعی شد که بایدن «احتمالاً» برای بهتر کردن عملکردش در مناظره‌های انتخاباتی مواد مخدر مصرف می‌کند.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: افغانستان بایدن ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۶۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه CNN اخیراً اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در رابطه با دیدگاه آمریکایی‌ها در مورد شیوه تعامل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با جنگ غزه کرده است.

بر پایه نتایج این نظرسنجی، ۷۱ درصد آمریکایی‌ها گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه رضایت ندارند.

همچنین ۵۳ درصد دموکرات‌ها نیز گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه ناراضی هستند.

در مجموع این آمارها بیانگر نارضایتی حداکثری مردم آمریکا از حمایت های بی چون و چرا و علنی نظامی و مالی واشنگتن از رژیم کودک کش صهیونیستی است که این روزها در کف دانشگاه های آمریکایی به طور واضح دیده می شود.

کد خبر 6092297 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • فریدمن: اسرائیل باید بین رفح و ریاض یکی را انتخاب کند
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم