Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@10:13:56 GMT

سهمیه های جذب هیات علمی کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۶۴۱۰

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از ادغام دو فراخوان جذب در یک فراخوان در سال ۹۹ خبر داد و گفت: امسال برخلاف سال های گذشته تنها یک فراخوان جذب خواهیم داشت.

به گزارش مهر، محمدرضا رضوان‌طلب درباره فراخوان جذب اعضای هیئت‌علمی در سال ۹۹ گفت: در سال ۹۹ برخلاف سال‌های گذشته ۲ فراخوان جذب اعضای هیأت علمی نداریم و دو فراخوان به دلیل شرایط کرونا و مقداری هم تأخیر دانشگاه‌ها در ارسال پرونده‌ها در یک فراخوان ادغام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فراخوان ما تقریباً بین شهریور و بهمن ماه برگزار می‌شد ولی امسال یک فراخوان بیشتر نداریم.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم افزود: امسال باید بتوانیم تا پایان دولت تمام پرونده‌های جذب که از قبل مانده است را تعیین تکلیف کنیم. برای همین به دانشگاه‌ها اعلام کردیم تمام پرونده‌های فراخوان‌های جذب را تا آخر سال ۹۹ به مرکز جذب ارسال کنند.

وی ادامه داد: الان برخی از پرونده‌ها به مرکز جذب ارسال می‌شود که مربوط به سال ۹۱ و یا ۹۲ است درصورتی که دانشگاه‌ها باید ۹۰ روزه به پرونده‌های جذب رسیدگی کنند ولی اکنون شاهد آن هستیم که ۹ سال می‌گذرد ولی هنوز پرونده ارسال نشده است برای همین دو فراخوان را در یک فراخوان ادغام کردیم.

رضوان طلب به کاهش سهمیه‌های جذب اشاره کرد و گفت: مخصوصاً این‌که امسال سهمیه‌های ما خیلی کمتر شده است تعدادی که می‌توانیم در ۲ فراخوان جذب کنیم ۹۴۵ نفر برای کل دانشگاه‌های دولتی است.

وی ادامه داد: برای سال ۱۴۰۰ نیز ۹۴۵ نفر سهمیه داریم بنابراین اقتضا محدودیت‌ها این بود که ما دو فراخوان را در یک فراخوان ادغام کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فیلم خورشید روح الله زم محمد علی نجفی توافق اسرائیل و بحرین حامد بهداد سهمیه جذب هیات علمی کاهش فیلم خورشید روح الله زم محمد علی نجفی توافق اسرائیل و بحرین حامد بهداد یک فراخوان فراخوان جذب دو فراخوان دانشگاه ها پرونده ها مرکز جذب سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود