Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:12:00 GMT

ساعت کار پایانه مرزی میلک افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۶۴۵۵

ساعت کار پایانه مرزی میلک افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد با بیان اینکه ساعت کاری پایانه مرزی میلک از ساعت ۷ تا ۱۹ عصر بود، اظهار داشت: موقعیت جغرافیایی ویژه و مناسب مرز بین المللی «میلک» به لحاظ همجواری با کشور افغانستان، قابلیت‌های اقتصادی بسیاری در بازرگانی ملی و ترانزیت خارجی میان اروپا، آسیای مرکزی و شرقی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نزدیکی مرز میلک به بندر چابهار، کاهش هزینه و زمان حمل و نقل و واقع شدن در دالان ترانزیتی محور شرق، گسترش تجارت بین ایران و افغانستان و توسعه اقتصادی منطقه از جمله ویژگی‌های مهم پایانه مرزی میلک است که سبب شده این اداره‌کل تمام تلاش خود را برای رونق هر چه بیشتر آن بکار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: اخیراً با توجه به تراکم بالای کامیون‌های صادراتی و ترانزیتی از این پایانه مرزی به منظور برطرف کردن کمبودها و تسهیل تردد در نشست روز گذشته با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و انتظامی ضمن پیگیری مصوبات مرزی ۲۳ مرداد، تصمیمات اجرایی لازم اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه هم‌اینک روزانه ۲۴۰ دستگاه کامیون صادراتی و ترانزیتی در پایانه مرزی میلک تردد می‌کنند، گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد علاوه‌بر افزایش ساعت کاری این پایانه مرزی، زیرساخت‌های لازم جهت تردد روزانه ۴۰۰ دستگاه ناوگان در این پایانه مرزی فراهم شود.

کرد استفاده از ظرفیت تخلیه و بارگیری در مرز جهت تسهیل و تسریع ورود کامیون‌های خالی کشور افغانستان را از دیگر تصمیمات اخیر در پایانه مرزی میلک عنوان کرد.

کد خبر 5025568

منبع: مهر

کلیدواژه: ایوب کرد مرز میلک بازارچه های مرزی ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا بازگشایی مدارس توهین به پیامبر شیوع کرونا هفته دفاع مقدس گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم محرم 99 پایانه مرزی میلک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی تماس تلفنی آتش نشانی بروجن خبری مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه کامیون و گرفتار شدن راننده پراید در خودرو دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای نگین به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان

مثنوی‌اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ارزیابی، ایمن سازی صحنه حادثه و خودرو، مصدوم را فیکس نموده و عملیات رهاسازی را انجام و مصدومان را جهت انتقال به مرکز درمانی به اورژانس تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • احداث تیرپارک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده