Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@17:22:45 GMT

دانلود قسمت ۳۹ سریال دل؛ قسمت سی و نهم دل

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۶۵۰۶

قسمت سی و نهم سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی میثم کایدان و بابک کایدان، چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۹ وارد شبکه‌ی نمایش خانگی شد.   برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت سی و نهم سریال دل اینجا کلیک کنید   در قسمت قبل دیدیم که آرش بالاخره و بر حسب اتفاق و از میان حرف‌های مادرش به آوا و کار هایش شک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصمیم می‌گیرد که با آوا طوری برخورد کند که او حس کند به آرش نزدیک شده است. بدین شکل آرش می‌تواند از مقاصد آوا و سرنوشت رستا باخبر شود.

اما ارش ققط به راه آوا بسنده نمی‌کند و نیاز به ناهید، مادر آوا، می‌برد. ناهید نیز همه چیز را از ابتدا تا انتها برای آرش تعریف می‌کند و آرش بعد از مدت‌ها پی می‌برد که چه بلایی سر عشقش آمده است.

از سویی دیگر رستا هم با پیدا کردن عکس خودش لای کتاب نکیسا به عشق قدیمی او به خودش و انگیزه‌ای که سبب ارتکاب آن جنایت در حق خودش شد پی می‌برد. قدم بعدی رو در رو شدن رستا با نکیسا و همچنین آرش با رستا و نکیسا است.

با رسیدن به قسمت سی و هشتم دیگر هیچ رازی میان کاراکتر‌ها وجود ندارد و دو قسمت بعدی سریال صحنه‌ی تسویه حساب‌های شخصیت‌ها خواهد بود.

با باز شدن همه‌ی گره‌های داستان و نگاه به عقب متوجه سادگی و دم دستی باز شدن گره‌ها می‌شویم. آرش بعد از این همه وقت گذراندن با آوا و شنیدن بهانه‌های کودکانه‌ی ریز و درشت او به هیچ چیز شک نمی‌کند، اما با شنیدن جمله‌ای کوتاه از مادرش سرنخ همه‌ی گره‌ها را پیدا می‌کند!

آرش حتی به خودش هم رودست می‌زند. او که تصمیم دارد با نقش بازی کردن برای آوا او را وادار به اعتراف کند دلش طاقت نمی‌آورد و سراغ ناهید می‌رود. ناهیدی که در تمام این مدت حی و حاضر بوده است و آرش خیلی زودتر از این‌ها می‌توانست با صحبت کند.

منوچهر هادی درباره‌ی سردی نقش رستا و بازی ساره بیات پیشتر گفته بود که این کاراکتر گویی مرده است (نقل به مضمون) و بی عملی و بلاتکلیفی کاراکترش را به خاطر بلایی که ابتدای داستان بر سرش می‌آید می‌داند. اما آرش چطور؟ آیا بی خاصیتی این شخصیت هم به خاطر شکست عشقی‌ای است که در ابتدای سریال خورده است؟!

ماراتن سریال دل دیگر فاصله‌ای تا خط پایان ندارد. امید می‌رود که در دو قسمت آینده تکلیف داستان دل و شخصیت هایش روشن شود و قسمت پایانی اش بسته‌ترین پایان ممکن برای یک سریال باشد. چرا که این قصه به حد کافی کش پیدا کرده است و پایانی باز برای این سریال فقط و فقط پرونده‌ی فاجعه‌ی کارگردانی منوچهر هادی را پربار‌تر می‌کند و هیچ سود دیگری برای هیچ کس ندارد...

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات آمریکا آیت الله صانعی سریال دل قسمت سی سریال دل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • تراکتور به شدت تشویق شد
  • ورود شخصيت جديد «غرغر» به باغ شادونه
  • ورود «غرغر خان» به باغ شادونه
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • خواص درمانی گیاه عطسه
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل