Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه جمعی از نمایندگان مردم در تقدیر از رزمایش ذوالفقار ۹۹ ارتش جمهوری اسلامی ایران را قرائت کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی کریمی فیروزجایی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیانیه 161 نفر از نمایندگان در تقدیر از رزمایش ذوالفقار 99 ارتش جمهوری اسلامی ایران را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

در راه خدا با کسانی که با شما می جنگند نبرد کنید و از حد تجاور ننمایید که خداوند تجاوزکاران را دوست ندارد. (قرآن کریم)

رزمایش ذوالفقار99 ارتش جمهوری اسلامی ایران با رمز یا سیدالشهدا (ع) و با شعار امنیت پایدار در سایه اقتدار دفاعی در گستره ای به وسعت دو میلیون کیلومتر مربع از شرق تنگه هرمز به دریای عمان و شمال اقیانوس هند تا مدار10 درجه شمالی برگزار گردید. دراین رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران انواع تسلیحات و تجهیزات مهم و استراتژیک شامل زیردریایی ها، پهبادها و موشک های ایرانی را در یک تمرین و عرصه واقعی نبرد با موفقیت به ورطه آزمایش گذاشت.

این رزمایش بر اساس راهبردهای نظامی جمهوری اسلامی ایران با رویکرد ارزیابی آخرین دستاوردهای صنعت دفاعی کشور که توسط جوانان غیور ملت شریف ایران در نیروهای مسلح طراحی، ساخته و به کارگیری شده اند به مرحله اجرا درآمد و تمامی ساختارهای مرتبط با رزم اعم از توانمندی‌های تهاجمی، قابلیت‌های عملیاتی و رزمی، قدرت و سرعت تحرک و انتقال نیروها مورد ارزیابی واقع و تمامی اهداف از پیش تعیین شده از جمله دستاوردهای رزمایش بود.

اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران در جهت صلح و ثبات منطقه غرب آسیا بوده و پیام این رزمایش هم صلح و ثبات به همسایگان ایران است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز به نمایندگی از ملت فهیم ایران اسلامی به مصداق حدیث شریف المخلوق لم یشکر الخالق از تلاش های صادقانه و مجاهدت های خستگی ناپذیر فرماندهان و افسران و درجه داران و سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه امیر فرماندهی محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران قدردانی و حمایت می نماییم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 750517

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی