Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@23:22:24 GMT

لغو پیکارهای کشتی امیدهای جهان

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۷۱۸۶

بنابر اعلام اتحادیه جهانی کشتی، با موافقیت کمیته اجرایی، رقابت‌های جهانی زیر ۲۳ سال جهان (امیدها) در سال ۲۰۲۰ میلادی برگزار نخواهد شد. این کمیته همچنین تصمیم گرفت تا تمامی مسابقات بین‌المللی که برای ماه‌های نوامبر و دسامبر در تقویم رسمی اتحادیه ثبت شده‌اند کماکان به قوت خود باقی باشند اما میزبانان به منظور حفظ سلامتی کلیه شرکت کنندگان، موظف به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه هیچ تصمیمی در خصوص برگزاری یا لغو مسابقات جهانی جوانان و بزرگسالان اتخاذ نشده است.

این در حالی است که اتحادیه جهانی پیشتر از برگزاری رقابت‌های جهانی جوانان و بزرگسالان در نیمه دوم آذرماه سال جاری و به میزبانی شهر بلگراد کشور صربستان خبر داده بود و گمانه‌زنی‌ها از تمایل اتحادیه جهانی به برگزاری این رقابت ها حکایت دارد.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است

علیرضا دبیر و سایر مسئولان کشتی ایران اعلام می کنند اگر تیم ملی کشتی ما در المپیک پاریس بیشتر از یک مدال طلا بگیرد، کار بزرگی کرده است. با این حال باید گفت تیمی که در مسابقات گذشته المپیک و جهانی شش طلا بگیر داشته، چرا انتظارش در مسابقات المپیک 2024 باید تنها یک مدال طلا باشد؟

به گزارش طرفداری، در مسابقات گذشته جهانی و المپیک مردانی چون حسن یزدانی، محمدرضا گرایی، امیرحسین زارع، امین میرزازاده، محمدهادی ساروی و رحمان عموزاد موفق به کسب مدال طلا شده اند.

در این میان یزدانی 4 بار، زارع و گرایی 2 بار و سه کشتی گیر دیگر هر کدام یک بار مدال طلا را در آوردگاه جهانی و المپیک کسب کرده اند. به عبارتی این شش مرد طلایی ایران در آوردگاه های گذشته روی هم 11 مدال طلا گرفته اند و انتظار تنها یک مدال طلا از کسانی که روی هم 11 بار در جهان و المپیک طلایی شده اند، انتظار پایینی است. شاید هم علیرضا دبیر این گونه می گوید تا سطح توقع را از 11 مردی که فعلا سهمیه حضور در مسابقات المپیک 2024 را دارند، پایین بیاورد.

به هر حال کشتی ایران در دوره گذشته روی هم رفته یک طلا توسط گرایی، یک نقره توسط یزدانی و 2 برنز توسط ساروی و زارع به دست آورد و این بار می توانیم بیشتر از دوره گذشته روی مردانمان حساب کنیم. به خصوص روی امیرحسین زارع و امین میرزازاده که همین سال قبل در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال طلا شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد