Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@20:46:21 GMT

قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۲۶ شهریور

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۷۲۵۳

امروز (۲۶ شهریور  ۹۹)  هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با قیمت ۱۳ میلیون و  ۲۵۰ هزار  تومان، نیم سکه ۶ میلیون و۷۳۰  هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون  و ۹۰۰ هزار  تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۹۵۰ هزار  تومان است.

 همچنین قیمت هر اونس طلا در  بازار‌های جهانی   به  یک  هزار و ۹۶۱ دلار  رسید  و هر گرم طلای ۱۸  عیار  به  مبلغ   یک میلیون و ۲۳۹ هزار  تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

   قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نسبت  به ساعات ابتدایی معاملات  دیروز   حدود  ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت. برای اطلاع از قیمت روز  طلا وسکه  به صفحه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید.
  شما می توانید نرخ امروز  طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:   نرخ سکه و طلا در ۲۶ شهریور ۹۹ محصول  نرخ (تومان) سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۱۳.۲۵۰.۰۰۰ سکه تمام طرح قدیم  ۱۲.۳۰۰.۰۰۰ نیم سکه بهار آزادی ۶.۷۳۰.۰۰۰ ربع سکه بهار آزادی ۳.۹۰۰.۰۰۰ سکه گرمی  ۱.۹۵۰.۰۰۰ اونس جهانی  یک  هزار و ۹۶۱ دلار  طلای ۱۸ عیار  ۱.۲۳۹.۰۰۰   گفتنی است قیمت های ذکر شده براساس نرخ اعلام شده  از سوی اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران است.  

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ربع سکه سکه تمام بهار آزادی سکه تمام بهار آزادی سکه ربع سکه بهار آزادی سکه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیکاری ۸۰ درصدی خبرنگاران زن در افغانستان

بخش زنان سازمان ملل در افغانستان امروز در شبکه ایکس نوشته است: «در روز جهانی آزادی مطبوعات و هر روز، ما به حمایت از طرح‌های رسانه‌ای و زنان روزنامه‌نگار که برای پیشبرد حقوق زنان تلاش می‌کنند، ادامه می‌دهیم.»

بخش زنان سازمان ملل در روز جهانی آزادی مطبوعات گفته است که ۸۰ درصد از زنان خبرنگار در افغانستان به دلیل محدودیت‌ها مجبور شده‌اند از کار دست بکشند.

این درحالیست که مرکز خبرنگاران افغانستان هم‌چنین اعلام کرده است در یک سال اخیر ۱۳۶ رویداد نقض آزادی رسانه‌ها و خبرنگاران را ثبت کرده که شامل ۷۳ مورد تهدید و ۶۴ مورد بازداشت خبرنگاران‌ می‌شود.

قابل ذکر است که امروز ۱۴ ثور مصادف با روز جهانی آزادی مطبوعات است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود/ یک بار برای همیشه درست برخورد کنید
  • پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود
  • وقاحت که در آزادی رخ داد توهین به همه زنان بود
  • باشگاه پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه زنان بود
  • بیکاری ۸۰ درصدی خبرنگاران زن در افغانستان
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور