Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@17:36:26 GMT

کرمانشاه| اجرای پتروشیمی سنقر و کلیایی سرعت می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۷۵۴۳

کرمانشاه| اجرای پتروشیمی سنقر و کلیایی سرعت می‌گیرد

گروه استان‌ها- استاندار کرمانشاه با اشاره به پیگیری مشکلات اجرای پتروشیمی سنقر و کلیایی گفت: اجرای این پروژه سرعت می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنقر و کلیایی، هوشنگ بازوند امروز در نشست ستاد اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان سنقر و کلیایی بر تسریع در اجرای پروژه پتروشیمی سنقر تأکید کرد و اظهار داشت: شرکت پتروشیمی کشور قول داده این پروژه انجام شود و در دیدار با مدیرعامل پتروشیمی کشور مشکلات این طرح را پیگیری خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازوند به آسیب‌های جدی کرونا به حوزه تولید و اشتغال این شهرستان اشاره و عنوان کرد: این شهرستان باید متناسب با این آسیب‌ها از اعتبارات اشتغالزایی و کرونا برخوردار شود تا خسارت‌های وارده به واحدهای تولیدی و صنعتی تا حدودی جبران شود.

وی از واگذاری یک سالن چند منظوره متعلق به استانداری به شهرداری سنقر استقبال کرد و گفت: در صورتی که این سالن برای استفاده مردم و جوانان راه اندازی شود، استانداری علاوه بر واگذاری مجموعه مبلغ 100 میلیون هم برای راه‌اندازی کمک می‌کند که البته طبق توافق نامه‌ در زمان بحران مدیریت این سالن اختیار فرماندار است.

بازوند گفت: مشکل تخصیص آب این شهرستان در یک نشست اختصاصی با حضور دستگاه‌های مربوطه بررسی می‌شود و مشکلات سرمایه‌گذاری‌های جدید در این حوزه را برطرف می‌کنیم.

وی با استقبال از اجرایی شدن پروژه کارخانه فولاد در شهرستان سنقر و کلیایی اظهار کرد: اولویت اول ما ایجاد اشتغال است و علاوه بر تسهیلگری در مسیر این سرمایه‌گذاری بزرگ، کمک‌های فنی و اعتباری هم در اختیار این کارآفرین قرار خواهیم داد.

گزارش| وضعیت اشتغال سمنان در حوزه فناوری اطلاعات چگونه است؟قم| مسدود کردن بخشی از تسهیلات تولید و اشتغال غیرقانونی است4 هزار نفر افزایش بیمه اجباری از ابتدای سال در حوزه اشتغال در قم

وی افزود: در حوزه محرومیت زدایی تلاش می‌کنیم دهستان‌های محروم شهرستان را شناسایی کرده و از ظرفیت بنیاد علوی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای رفع محرومیت‌ها استفاده کنیم. 

گردشگری فرصتی مناسب

بازوند گردشگری را ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه این شهرستان توصیف کرد و گفت: سدهای جامیشان و شهدا از ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه گردشگری برخوردار است و در یک کارگروه ویژه زمینه سرمایه گذاری های جدید در این مجموعه ها فراهم می شود.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت های توسعه‌آفرین سنقر و کلیایی باید از حالت راکد دربیایند و وارد چرخه تولید و اشتغال زایی شوند.

بازوند پروژه بزرگراه راه سنقر _ بیستون را یکی از مطالبات مردم این شهرستان برشمرد و گفت: راه و شهرسازی این پروژه را فازبندی کند تا در سفر دکتر نوبخت اعتبار لازم برای اجرایی شدن یک فاز مهم و محوری آن تامین شود. 

استاندار کرمانشاه از فرش بافی به عنوان یک صنعت قدیمی در سنقر و کلیایی نام برد و عنوان کرد: با توجه به ریشه دار بودن این هنر در میان مردم منطقه، در صورت حمایت‌های لازم می توان اشتغال زیادی را حول محور فرش بافی ایجاد کرد.

فرماندار سنقر و کلیایی طی مدت حضور در این شهرستان، کارهای خوبی را انجام داده است و به خاطر این عملکرد جهادی از ایشان تشکر می‌کنیم و انتظار داریم در مدت باقی مانده تا پایان این دولت نیز با همین انگیزه ستودنی با کمک همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها، مشکلات مردم را بشنود و به صورت ویژه حل آن را پیگیری کند. 

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی یک ظرفیت بسیار خوب برای پیشبرد کارها و انتقال مطالبات موجود به مدیران ملی است که به شکل مناسب باید از ظرفیت و جایگاه ایشان در مسیر توسعه سنقر و کلیایی بهره گرفته شود.

انتهای پیام/832/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس سنقر و کلیایی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، یکصد و دومین جلسه کارگروه آموزش‌های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی به ریاست دکتر کشت‌کار قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه و با حضور اعضای کارگروه دوره ‌های کوتاه مدت و کمیته تعیین شهریه دانشگاه برگزار شد.

علیرضا خیابانی سرپرست دفتر آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه و دبیر کارگروه با اعلام این خبر به تشریح اهداف دوره پسیو فیبر نوری به عنوان یکی از دوره ‌های کاربردی مهم و مصوب این جلسه از کارگروه پرداخت و اظهار داشت: هدف از اجرای این دوره، آموزش کامل عملیات کامل کابل‌ کشی، مفصل‌ بندی، تست و راه ‌اندازی فیبر نوری است و شایستگی ‌هایی که مهارت‌ جویان با شرکت در این دوره کسب می‌ کنند شامل آشنایی با تجهیزات پسیو فیبر نوری، مراحل کار با دستگاه فیوژن و انجام عملیات فیوژن زنی و تست و اندازه ‌گیری میزان افت خطوط فیبر نوری و آشنایی با کارکرد قلم نوری و تجهیزات پسیو است و این دوره برای اولین بار تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان زنجان برگزار می شود.

سرپرست دفتر آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: علاوه بر این دوره، ‌مجوز دوره‌ های دیگری نظیر مدیریت منابع انسانی، تحلیل رفتار کارکنان با مدل دیسک، تولید گیاهان آپارتمانی و متصدی کافی شاپ صادر شده که علاق‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات و کسب اطلاعات بیشتر به پرتال دفتر آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی https://sto.uast.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6096890

دیگر خبرها

  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • اجرای طرح فیبر نوری برای منازل و کسب و کار‌ها
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید