Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری برنا به دلیل تکذیب یکی از اخبار خود در رابطه با صدور شناسنامه برای فرزندان حاصل از روابط نامشروع فایل صوتی این مصاحبه را منتشر کرد.

صبح امروز خبری مبنی بر فرزندان نامشروع هم شناسنامه دریافت می‌کنند/ صدور شناسنامه با نام فرضی پدر برای فرزندان حاصل از روابط نامشروع در سایت خبرگزاری برنا منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این خبر آمده بود که « سیف‌الله ابوترابی، سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به صدور شناسنامه برای فرزندان حاصل از روابط نامشروع گفت: فرزندانی که پدر مشخص ندارند و حاصل رابطه نامشروع هستند، مادر آنها باید به دادگاه مراجعه کرده تا پس از صدور حکم توسط دادستان، سازمان ثبت احوال شناسنامه صادر کند.»

در این رابطه یکی از خبرگزاری ها مدعی شده که این خبر تکذیب شده است بر این اساس خبرگزاری برنا به دلیل تنویر افکار عمومی و جلب اعتماد مخاطبین فایل صوتی را در ادامه منتشر می کند.

در ادامه طی تماس با سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور، او خبر برنا را مورد تائید قرار داد و ادعای برخی رسانه ها را در خصوص تکذیب این خبر رد کرد که فایل این تائید نیز در دسترس مخاطبین قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شناسنامه سخنگوی سازمان ثبت احوال فرزندان نامشروع صدور شناسنامه خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالا‌ها و خدمات ورزشی شناسنامه دار شدند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از شماره گذاری کالا‌ها و خدمات ورزشی، شماره رمزینه به صاحبان کالا داده می‌شود که می‌توانند روی اثر خود حک کنند و متقاضیان با بارگزاری آن به اصالت و هویت کالا پی خواهند برد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • کالا‌ها و خدمات ورزشی شناسنامه دار شدند
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • دیوان بین‌المللی کیفری از اظهارنظر درباره موضوع حکم بازداشت نتانیاهو خودداری کرد
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • خیزش دانشجویان؛ حمایت حقوقی غرب از صهیونیست‌ها نتیجه معکوس داشت