Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب،  «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با هیأتی بلندپایه از جنبش حماس به ریاست «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش در بیروت دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، طرفین در این دیدار در مورد آخرین تحولات فلسطین، خطرات پیش‌روی مساله فلسطین به ویژه معامله قرن و عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



النخاله و هنیه تاکید کردند که کارآمدی گزینه مقاومت برای مقابله با پروژه صهیونیسم کاملاً ثابت شده است.

آنها اعلام کردند که مقاومت امروز قوی‌تر از هر زمان دیگری است و هم پیمانانی در منطقه دارد که با تکیه بر آنها قادر به مقابله با هرگونه تجاوز دشمن صهیونیستی و شکستن محاصره آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

دو طرف بر اهمیت وحدت و آشتی ملی فلسطین و اجرای مصوبه‌های نشست اخیر رهبران گروه‌های فلسطینی در بیروت و رام الله تاکید کردند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح

یک عضو جنبش حماس تاکید کرد که رزمندگان مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوز اشغالگران به رفح کاملا آماده هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،غازی حمد از رهبران جنبش حماس تصریح کرد: هیچ راهی در برابر اسرائیلی ها جز مذاکرات و دستیابی به توافق وجود ندارد، زیرا آنها از ورود به رفح هیچ ثمر و نتیجه ای نخواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد استفاده از اهرم فشار رفح برای تحت فشار قرار دادن حماس هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت و ما هرگز موضع خود را تغییر نخواهیم داد.

حمد تاکید کرد اسرائیل حتی در صورت ورود به رفح هیچ نتیجه و دستاوردی نخواهد داشت، بلکه برای دومین بار در غزه غرق خواهد شد.

عضو جنبش حماس اظهار  داشت مقاومت برای مقابله با اشغالگران در صورتی که بخواهند وارد رفح شوند، کاملا آماده است.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
  • دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است