Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:50:25 GMT

حق نداریم اعتماد متقابل مردم و دولت را زیر سوال ببریم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۸۲۰۶

حق نداریم اعتماد متقابل مردم و دولت را زیر سوال ببریم

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت‌: دشمن ما را در شرایط سخت قرار داده است، هزینه یک بیمار کرونایی در بخش ای سی یو فقط ۵ میلیون تومان است که برای حل این مشکلات نیاز به همدلی و همیاری داریم.

عباس رضایی، امروز (چهارشنبه_۲۶ شهریور) در جلسه شورای اداری شهرستان فریدونشهر، اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس هستیم و این روزهای حماسی و یاد شهدای جنگ را گرامی می داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانبازان و یادگاران شهدا، طلایه داران پرچم ایثار و شهادت هستند که باید قدرِ آنان را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان فریدونشهر ۱۳۰ شهید و ۴۲۰ جانباز تقدیم انقلاب کرده است، گفت: با انجام کار ماندگاری که امروز انجام شد، مدارس زیادی در این منطقه احداث خواهد شد که به جرات می توان گفت در هیچ دوره از تاریخ انقلاب شرایط به سختی امروز نبوده است.

به گزارش ایسنا، استاندار اصفهان در این جلسه خاطر نشان کرد: استکبار جهانی با تمام وجود برای مقابله با مردم شریف ایران و نظام اسلامی وارد عرصه شده است و انواع و اقسام دروغ ها را می گوید و در حال تحریم تمام شرکت های ایرانی است. مردم امروز مشکلات معیشتی زیادی دارند و کسی کتمان نمی کند؛ اما در بحث دارو، آمریکا به دروغ می گوید دارو در لیست تحریم ها نیست.

رضایی تصریح کرد: واکسن کرونا و تولید آن به خصوص برای بیماران زمینه ای ضرورت دارد. وزیر بهداشت شبانه روز در حال خدمت است و هم اکنون که دشمن ما را در شرایط سخت قرار داده است و هزینه یک بیمار کرونایی در بخش ای سی یو فقط ۵ میلیون تومان است که برای حل این مشکلات نیاز به همدلی و همیاری داریم.

وی ادامه داد: باید نیمه پر لیوان را هم دید، اگر فریدونشهر امروز را با قبل از انقلاب مقایسه کنید، متوجه خدمات و تغییرات خواهید شد. رسانه های استکباری به دروغ این خدمات را زیر سوال می برند. کسانی که بر طبل نا امیدی می کوبند در صف  دشمن هستند. قرار بود امروز ۱۰ مدرسه احداث شود اما این تعداد افزایش پیدا کرده و با مساعدت خیران به نیت ۱۴ معصوم قرار شد ۱۴ مدرسه در فریدونشهر احداث شود.

استاندار اصفهان گفت: دست خدا و عنایت امام زمان (عج) را در حل مشکلات می بینم، چرا ناامید می شویم و مردم را هم ناامید می کنیم. حق نداریم اعتماد متقابل مردم و دولت را زیر سوال ببریم. کارهای زیادی برای مردم شده، اکثر مشکلات فریدونشهر به کمبود آب و تقسیم آن بر می گردد.

وی اظهار کرد: باید نمایندگان مجلس این بوروکراسی اداری را از جلوی پای مدیران بردارند. از مدیران استان و شهرستانی نیز می خواهم از ارتباط با رسانه ها خودداری نکنند.

وی افزود: مهمترین شاخصه شهرستان فریدونشهر داشتن نیروی انسانی فهیم و دانا است. جایگاه خودمان را بشناسیم و به دیگران فخر نفروشیم؛ چرا که خادم مردم هستیم. باید در حق مردم بزرگی کنیم و با بخشنامه ها نباید سنگ در کار مردم بیندازیم و باید نگاهمان نگاه حل مسئله باشد.

رضایی ادامه داد: کوته نظری ها را کنار بگذاریم و برادری را سرلوحه امور قرار دهیم.

در پایان جلسه شورای اداری از نفرات برتر کنکور سراسری در شهرستان فریدونشهر با حضور استاندار اصفهان تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عباس رضایی فریدونشهر شهرستان فریدونشهر استاندار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل

سید محمد اعتماد بیان کرد:خدمت رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود وآخرین مهلت صدور مجوز الکترونیگی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

او افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده اند می‌تواننددرفرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده که واحد‌های صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

اعتماد اعجازی بیان کرد: در استان تاکنون ۲۱/۶ درصد مجوز کاعذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.

او افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کار‌هایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوانشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند