Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکراله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان صبح امروز گفت: انعقاد تفاهم‌نامه میان این دانشکده دانشگاه علوم پزشکی تهران  در راستای راه اندازی پردیس بین المللی و توسعه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و تقویت مرجعیت علمی کشور در سطح دنیا به ویژه کشورهای منطقه و با توجه به سابقه موفق دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین موقعیت منحصر به فرد دانشکده علوم پزشکی آبادان(قرار داشتن در منطقه آزاد اروند و همجواری با کشور عراق) منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مدت زمان این تفاهم‌نامه را از زمان انعقاد ۳۰ سال عنوان کرد و افزود: البته این موضوع هر ۱۰ سال یک بار براساس اهداف از پیش تعیین‌شده ارزیابی و بازنگری خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه ۲ طرف حداکثر تلاش خود را برای پذیرش دانشجوی بین‌الملل در نیم سال نخست سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ به کار خواهند بست، گفت: دانشجویان بین‌المللی در رشته‌های دکترای علوم پزشکی (عمومی)، داروسازی و دندان‌پزشکی؛ رشته پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و در مقطع کارشناسی رشته‌های بیهوشی، اتاق عمل، رادیولوژی، بیناسنجی، تجهیزات پزشکی، تغذیه بالینی، اورژانس و بهداشت؛ با دریافت هزینه‌های تعیین‌شده پذیرش خواهند شد.

گفتنی است این تفاهم‌نامه به امضای دکتر عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر شکراله سلمان‌زاده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان رسیده است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انعقاد تفاهم نامه پذیرش دانشجوی پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا

ایسنا/سیستان و بلوچستان نشست مشترک سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار با نماینده سازمان بهداشت به منظور بررسی آسیب‌های پساسیل و پیشگیری از شیوع بیماری‌های ناشی از سیل، برگزار شد.

دکتر ضاربان امروز پنجشنبه در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم عزم همگانی به منظور مهار بحران‌های پس از سیل به ویژه در حوزه سلامت گفت: هم مرز بودن استان سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه، به خصوص مناطق تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار باعث شده طی رفت و آمدهای مرزی بیماری مالاریا از کشور همسایه وارد شود و سیل اخیر نیز خطر شیوع این بیماری را افزایش داده است.

دکتر ضاربان تصریح کرد: اقدامات گسترده بهداشتی در منطقه از سیل گذشته تاکنون ادامه دارد، اما عزم همگانی و بین‌المللی برای پیشگیری از بیماری مالاریا و سایر بیماری‌های منتقله از آب و غذا نیازمند نقش آفرینی همه ارکان سلامت است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار در این جلسه ضمن دعوت از کارشناسان سازمان بهداشت جهانی جهت بررسی وضعیت منطقه، اختصاص اعتبارات ویژه جهت مقابله با بیماری مالاریا را خواستار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا
  • علت محبوبیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در کشورمان چیست؟
  • سیلزدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی