Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود ملازهی رئیس اداره صمت شهرستان سراوان گفت: در راستای تحقق شعار سال 2 کارخانه آب آشامیدنی در شهرستان سراوان احداث شده است که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مسعود ملازهی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان بیان کرد: در حال حاضر در شهرستان سراوان 9 معدن آجر و شن و ماسه وجود دارد که زمینه اشتغال را برای افراد جویای کار فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: می توان گفت برای هر معدن به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای 10 نفر زمینه اشتغال فراهم شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان ادامه داد: با توجه به شعار سال در سراوان مجوز راه اندازی هشت کوره آجر پزی صادر شده است.

ملازهی ادامه داد: همچنین 2 باب کارخانه آب آشامیدنی در شهرستان سراوان در راستای تحقق شعار سال احداث شده است که می توان گفت با توجه به اینکه در مرحله آخر احداث هستیم، در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی با بیان اینکه یک کارخانه آب آشامیدنی در شهر گشت و کارخانه دیگر در شهرک صنعتی شهرستان سراوان احداث شده است، خاطر نشان کرد: حداقل در هر کارخانه برای 25 نفر زمینه اشتغال فراهم شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کارخانه آب آشامیدنی کارخانه آب آشامیدنی شهرستان سراوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان این کارخانه ۵ سال پیش بر اساس نیاز صنعتی معدنی و کشاورزی استان کرمان راه اندازی شد که با راه اندازی این کارخانه دیگر نیازی نیست رانندگان به استان های دیگر مراجعه کنند واین تریلر کفی محصول بزرگترین کارخانه سازنده کاربری‌های جاده‌ای در جنوب شرق کشور است.

در 5خط تولید این کارخانه 520نفر مشغول بکارند و با اجرای خط توسعه به بیش از 1000نفر می رسد و تنوع محصولات از 13به 20می رسد .

 ۸۵ درصد قطعات مورد نیاز هم در این واحد فعال صنعتی بومی‌سازی و تولید شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه