Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فتح آبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با اشاره به برگزاری رویداد ملی «صنایع روستا دوست» در مهرماه امسال گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی فرصت‌های جدید و نوآورانه‌ اشتغال در مناطق روستایی به‌ منظور تقویت بهره‌وری در تولید و توسعه اشتغال در مناطق روستایی و محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توسعه اقتصاد دانش بنیان، رونق اشتغال در روستا‌ها و حمایت از مخترعان و صاحبان ایده‌های صنعتی نوآورانه، شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر فعالان این عرصه را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان و تصریح کرد: طرح‌های به ثبت رسیده در سامانه کمیته امداد، در نمایشگاه صنایع روستا دوست به نمایش گذاشته و محصولات به شرکت‌های مختلف عرضه خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران ادامه داد: از صاحبان محصولات یا ایده‌های صنعتی درخواست می‌شود تا ضمن ثبت طرح خود و مشارکت در این مسابقه، از مزایای این رویداد شامل جوایز نقدی برای سه طرح برتر، نمایش محصولات خود در نمایشگاه بین المللی، معرفی محصولات به بازار‌های هدف، تسهیلات قرض الحسنه برای طرح‌های منتخب، سرمایه گذاری توسط کمیته امداد یا سایر شتاب دهنده‌های حاضر در نمایشگاه، امکان اجرای پایلوت طرح و ... بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: مخترعان، مبتکران، شرکت‌های دانش‌بنیان و افرادی که دارای ایده و خلاقیتی جدید برای کسب‌وکار‌های روستایی هستند، می‌توانند محصولات یا ایده‌های صنعتی با ویژگی‌های«صنعت روستا دوست» را تا تاریخ ۲۵ مهرماه امسال در سامانه رویداد (طرح روستا دوست) به آدرس emdad.ir ثبت کنند.

بیشتر بخوانید

افزایش ۱۵ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد تخصیص ۲ میلیارد تومان به مددجویان آسایشگاه کهریزک

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنایع روستا دوست شرکت های دانش بنیان کمیته امداد کمیته امداد روستا دوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است

وحید خدابنده در وبینار تبیین دومین رویداد بین المللی «الف تا» که با حضور ۲ هزار نفر از آموزگاران استان در شبکه شاد برگزار شد، با تشریح نحوه برگزاری این رویداد بین المللی اظهار کرد: جشنواره «الف تا» بستری مناسب برای نشر و اشاعه ایده‌ها و تجارب خاص مدارس است.

او خاطرنشان کرد: جشنواره «الف تا» بستری مناسب برای همکاران فراهم کرده است تا ایده‌ها و تجارب خاص مدارس خود را نشر و اشاعه دهند، لذا مشارکت حداکثری مدیران، آموزگاران، راهبران و سرگروه‌های آموزشی ابتدایی در این رویداد بین المللی با هدف ایجاد فرصت هم افزایی، هم گرایی و وحدت بخشی در راستای انتقال تجارب تحول آفرین انتظار می‌رود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان تفاوت دو بخش مدارس پیشتاز تحول و تک تجربه‌ها محور‌های اصلی و فرعی رویداد از جمله مدیریت و رهبری مدرسه، فرآیند‌های یاددهی-یادگیری، تولید محتوای آموزشی، روش تدریس و تولید فناوری‌های نوین آموزشی، برنامه تربیت، محیط تربیت و سلامت و تربیت بدنی اعلام کرد.

خدابنده همچنین برگزاری نشست‌های گفتگو محور معلمانه، نمایشگاه استانی و کشوری، تولید و انتشار محصولات چندرسانه‌ای مؤثر و ایجاد بانک تجربیات را از مهمترین برنامه‌های رویداد «الف تا» برشمرد.

در ادامه رییس اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوای ابتدایی استان گفت: دومین رویداد بین المللی «الف تا» با هدف اجرای مطلوب برنامه طرح شهید همت و به منظور پیوند زدن تجارب ارزنده معلمان با آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی معتبر اجرا می‌شود.

سجاد محسن پور تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار و مستندات خود را در دو محور طراحی آموزشی و اجرای تدریس و نیز گفتمان آموزشی طبق شرایط تهیه فیلم تدریس تا ۲۰ اردیبهشت ماه در سامانه https://alefta.ir ثبت و بارگذاری کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل