Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکراله سلمان‌زاده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ظهر امروز گفت: اداره صنعت ، معدن و تجارت موظف است برای تولیدکنندگان ماسک در منطقه پارچه ارزان قیمت تهیه کند تا آنها بتوانند ماسک ارزان تولید کنند و به قیمت ارزان در اختیار داروخانه‌ها بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: توزیع ماسک انحصاری نیست ولی باید با قیمت مصوب باشد، متاسفانه اداره صنعت ، معدن و تجارت به جای تلاش برای تهیه پارچه ارزان از مسئولیت خود شانه خالی کرده و تقصیر را به گردن دارو و غذا می‌اندازد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با تاکید بر این مهم که برخی از افراد غیرمطلع بدون دانستن واقعیت‌ها این مشکل را به معاونت دارو و غذا نسبت می‎دهند، اضافه کرد: در روزهای بحران کمبود ماسک ،کارگاه‌های تولید ماسک باید مجوز خود را از غذا و دارو می‌گرفتند که بعد از رفع این بحران، صدور  مجوز یادشده از سوی ستاد کرونای کشور به وزارت صمت و تمدید آن نیز به غذا و داروی استان خوزستان نه دانشکده‌های منطقه داده شد.

سلمان زاده ادامه داد: بعد از این موضوع، اداره صنعت ، معدن و تجارت تصمیم گرفت که پارچه ارزان قیمت را تنها در اختیار کارگاه‌های صنعتی بگذارد ولی در عین حال ما این مجوز را به داروخانه داده بودیم که ماسک خود را از تمامی محل‌های تولید از جمله کارگاه‌های صنعتی، کارگاه‌های تولید دستی و مراکز توزیع و پخش خریداری کنند که استقبال مردم از تولیدات صنعتی، داروخانه‌ها را به خرید از کارگاه‌های صنعتی تشویق کرد و دانشکده علوم پزشکی آبادان هیچگونه تبعیضی در این خصوص قائل نشد.

او با بیان این مهم که شرکت های توزیع کننده ماسک در قانون جدید ابلاغ شده باید در سامانه imed ثبت‌ شده باشند، افزود: ما هیچ گونه مکاتبه‌ای دال بر خرید از یک شرکت خاص نداشته و نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمبود ماسک تولید ماسک پارچه ارزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس

قیمت سنگ در ارزان‌ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. ارزان‌ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود