Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:16:12 GMT

افتتاح رینگ دو شهری در چالوس

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۸۵۱۴

افتتاح رینگ دو شهری در چالوس

ایسنا/مازندران شهردار چالوس گفت: احداث رینگ دو شهری به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های شهر چالوس است.

به گزارش ایسنا، جعفر ردایی در آئین افتتاح رینگدو شهری چالوس حدفاصل محله ابرنگ تا رادیودریا و خیابان ۲۰ متری اتصال دریای شرقی ۶ و ۷ به خیابان شهید سام‌دلیری از احداث رینگ دو شهری به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های شهر چالوس یاد کرد و گفت: این پروژه که به طول ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ کیلومتر است کمربندی نوشهر را با یک قوسی به کمربندی تنکابن وصل کرده و تاثیرات شگرفی در شهر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه رینگ دو شهری اساسی ترین پروژه شهر است، افزود: هر شهرداری و شورای شهری که در آینده مسئولیت  شهر را بپذیرد باید این پروژه را دنبال کند چرا که موثرترین پروژه شهر است.

شهردار چالوس با اشاره به اینکه آزاد سازی و تملک در شهر در گذشته آغاز شد و روی آن کار شده است، تصریح کرد: ۲۵۰ هزار متر مربع زمین باید در اجرای این طرح آزادسازی شود.

ردایی به آزاد سازی ۵۰ هزار متر در گذشته اشاره کرد و گفت: این طرح در حد فاصل رودخانه چالوس تا رادیودریا انجام شد و سال قبل نیز ۳۰۰ متر تملک شد و ۱۲ هزار آزادسازی شد و ۱۱ واحد مسکونی از حدفاصل فرج آباد انجام شد.

وی اظهار کرد: پروژه امسال از حد فاصل آبرنگ تا رادیو دریا به طول ۴۵۰ متر است که  ۲۰ هزار متر زمین خریداری شد.

شهردار چالوس تملک و خرید ملک را بسیار دشوار دانست و یادآور شد: در تملک چون با منافع اشخاص سر کار داریم اجرا سخت است زیرا وظیفه داریم زندگی کسی را خراب نکنیم و همانند آسفالت معابر نیست که با تخصیص اعتبار اجرایی می شود و مشکلی به همراه ندارد.

ردایی با بیان اینکه توافق برای خرید و تملک در شهرداری از این جهت اهمیت دارد که کار زیرساختی و اساسی است و تحول عظیمی در شهر ایجاد می کند، خاطر نشان کرد: رینگ دو علاوه بر تاثیر مهمی که دارد در عدالت شهری هم نقش دارد و باعث می‌شود شهر همزمان رشد کند.

وی با اشاره به اینکه این طرح تحولی در محلات ابرنگ و کلمور ایجاد می‌کند، متذکر شد: در این فاصله ۲۰ توافق انجام شد و مالکین همکاری داشتند و در این طرح ۲۷۰۰  متر زمین متعلق به دانشگاه مالک اشتر بود که باید رضایت بالاترین مقام را می گرفتیم و بیش از ۷ میلیارد توافق شد که از سوی شهرداری پرداخت شد.

شهردار چالوس ادامه داد: در خصوص خیابانی که از فرعی ۶ و ۷ به خیابان شهید سام بازگشایی شد باید گفت که ناخدا حسینی ملک باغ گل و گیاه زیبایی داشت علیرغم میل باطنی تملک و تخریب شد.

ردایی با بیان اینکه در هفته های اینده هم پروژه هایی برای افتتاح و بازگشایی داریم، تاکید کرد: از جمله توسعه پارکینگ در مرکز شهر، اتصال از چالوس محله به گل سرخی و بازگشایی چهارراه مرادی می باشد.
وی متذکر شد: کمربندی که وضیت نامناسبی داشت با کمک شهرداری و شورای شهر با هزینه ۴ میلیارد تومان زیبا سازی شد و رفیوژ نصب شد همچنین پارک سوار فرهنگ و بوستانی که ایجاد شد.

شهردار چالوس با بیان اینکه کار در این شهر بسیار زیاد است و با یک ابر روستایی مواجه هستیم که نیازمند کارهای زیرساختی است، گفت: در بحث ساماندهی ساحل فرج آباد قرادادی بسته شد و در یکسال آینده پروژه های زیادی را پیش اجرایی خواهیم کرد.

ردایی گفت: در شهر باید تابع برنامه بلند مدت ۲۰ ساله باشیم تا پروژه ها در هر دوره مدیریتی اجرایی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهردار چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا
  • طرح چندمنظوره اومااویا با حضور رئیسی در سریلانکا افتتاح شد
  • طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد