Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@11:20:42 GMT

ثبت ۹۶۸ واقعه طلاق طی پنج ماهه امسال در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۸۶۱۵

ثبت ۹۶۸ واقعه طلاق طی پنج ماهه امسال در زنجان

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی شفیعی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای راهبری جمعیت استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه آمار حاکی از آن است که نرخ طلاق در زنجان با میانگین کشوری برابر می‌کند، گفت: طی پنج ماهه امسال ۹۶۸ واقعه طلاق در زنجان به ثبت رسیده است.

وی با یادآوری اینکه برنامه‌ریزی‌هایی که در استان انجام می‌شود، با اهتمام به سیاست‌های جمعیتی اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد، افزود: آمار مربوط به ولادت در استان زنجان طی پنج ماهه اول امسال حاکی از ثبت ۶ هزار و ۶۳۵ واقعه ولادت است که این رقم در استان با ۱۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد، بیشتر از آمار کشوری (۱۴.۱) است.

شفیعی با اشاره به اینکه طی پنج ماهه اول امسال تعداد چهار و ۳۰۰ مورد ولادت در شهرها و ۲ هزار و ۲۸۸ مورد ولادت نیز در روستاها اتفاق افتاده است، ادامه داد: همچنین امسال شاهد ثبت ولادت سه هزار و ۵۲۷ مورد پسر و سه هزار و ۱۰۸ مورد دختر بوده‌ایم.

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان در خصوص آمار مربوط به واقعه وفات در استان زنجان نیز اظهار کرد: در این زمینه نیز طی پنج ماهه امسال شاهد ثبت ۲۷۲۲ مورد واقعه وفات با نرخ ۶ درصد در استان زنجان بوده‌ایم.

شفیعی همچنین در رابطه با آمار ثبت شده در خصوص واقعه ازدواج در استان زنجان، خاطرنشان کرد: در این خصوص نیز سه هزار و ۹۶۹ مورد واقعه ازدواج طی پنج ماهه امسال در استان زنجان به ثبت رسیده که این نرخ در استان ۸.۷ درصد و در کشور ۸.۱ درصد است.

کد خبر 5025700

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری ازدواج و طلاق علی شفیعی ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا بازگشایی مدارس شیوع کرونا توهین به پیامبر هفته دفاع مقدس گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم محرم 99 طی پنج ماهه امسال استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند

تین نیوز

تعداد تلفات حوادث رانندگی در 11 ماهه سال 1401 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، 15 درصد افزایش یافت.

به گزارش تین نیوز، بر اساس جدول و نمودار آماری که از سوی وزارت راه و شهرسازی در قالب کتابچه عملکرد، پایش و کنترل آماری اهم شاخص های کلیدی وزارت راه و شهرسازی در 12 ماهه سال 1401 ، منتشر شد، تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی در 11 ماهه سال 1401 به رقم 17 هزار و 745 نفر رسید.

این درحالی است که تعداد متوفیان حوادث رانندگی در 11 ماهه سال 1400 رقمی معادل 15 هزار و 440 نفر بود که این عدد نشان دهنده افزایش 15 درصدی تلفات حوادث رانندگی است.

همچنین در 11 ماهه سال 1401 تعداد 341 هزار و 113 نفر بر اثر حوادث رانندگی مصدوم شده اند که این رقم در مدت مشابه سال قبل از آن، 292 هزار و 837 نفر بوده که این عدد نیز بیانگر افزایش 16 درصدی تعداد مصدومان حوادث رانندگی است.

به گزارش تین نیوز، تعداد متوفیان و مصدومان حوادث رانندگی که در این جدول ذکر شده از آخرین آمار اعلامی سازمان پزشکی قانونی کشور استخراج شده و مربوط به حوادث درون شهری، برون شهری و روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • تسلا خواستنی نشد که نشد!
  • مدل‌های جدید رنو بازار را می‌گیرد؟
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!
  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی