Web Analytics Made Easy - Statcounter

به جای کاپیتان شهر خودرو، وینگر سرعتی و باتجربه این تیم در نشست خبری پیش از بازی شرکت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم شهر خودرو در نشست خبری پیش از دیدار هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل شباب‌الاهلی امارات گفت:

بازی بسیار سختی را داریم و مقابل یک تیم خوب مثل شباب الاهلی باید به میدان برویم؛ هر چند بازی قبل را واگذار کردیم و بسیار ناراحت هستیم، اما فردا برای جبران نتیجه وارد میدان خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما واقعا لیاقت و شایستگی بالاتری دارد.

محمدرضا خلعتبری افزود:

صددرصد بازیکنان جوانی را گرفته‌ایم که به تیم‌مان کمک کنند و با به این بازیکنان اطمینان و اعتقاد داریم؛ در بازی قبلی هم بدشانس بودیم و می‌توانستیم در نیمه دوم به پیروزی هم برسیم. مطمئنا با همه وجود تلاش می‌کنیم که سه امتیاز بازی فردا را به دست آوریم. من به عنوان بزرگتر در کنار آقای صادقی به عنوان کاپیتان تیم وظیفه داریم به بازیکنان جوان کمک کنیم تا بهترین نمایش را داشته باشند. انشالله در این بازی هم با تلاش همه‌جانبه اولین سه امتیاز خود را کسب کنیم.

محمدرضا خلعتبری گفت:

ما در بازی قبل آنچه سرمربی‌مان خواست را به خوبی در نیمه نخست در زمین انجام دادیم؛ اگر نیمه دوم را بررسی کنید تیم ما به مراتب بهتر از شباب الاهلی بازی کرد. ما می‌دانستیم که رقیب‌مان یک تیم خوب و یک باشگاه حرفه‌ای با بازیکنان بسیار خوب است اما به دلیل تعطیلات طولانی‌مدت شناخت کامل را نداشتیم؛ مطمئنا با توجه به بازی که انجام دادیم، فردا یک بازی به مراتب خیلی بهتر نسبت به بازی قبل خواهید دید و تیم ما نتیجه قابل قبولی را کسب می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان محمدرضا خلعتبری محمدرضا خلعتبری تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم

 سی و پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار آغاز شد که بازی لیورپول در برابر وستهام با نتیجه ۲ بر ۲  به پایان رسید.

لیورپول که در چند هفته اخیر نتایج چندان مناسبی کسب نکرده، امیدوار به کسب امتیاز از این دیدار و  لغزش تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی بود تا شاید جام قهرمانی را به دست بیاورد، اما با این تساوی، لیورپول امید‌های خود برای کسب قهرمانی را بر باد رفته می‌بیند.  

لیورپول باز هم مثل تعداد قابل توجهی از بازی‌های اخیر خودش، نیمه  اول را با شکست به پایان رساند. جرد بوون تک گل وستهم رو در نیمه نخست به ثمر رساند. لیورپول نیمه دوم را خوب شروع کرد و با گل رابرتسون به بازی برگشت و پس از آن گل دوم که یک گل به خودی بود هم با فاصله نه چندان زیاد از راه رسید. با این حال تیم کلوپ نتوانست نتیجه را حفظ کند و آنتونیو با ضربه سر خودش بازی را به تساوی کشاند.  

لیورپول با این تساوی ۷۵ امتیازی شد و حتی با دو بازی بیشتر نسبت به سیتی، پایین‌تر از این تیم در رتبه سوم جدول قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم