Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@04:05:51 GMT

نقش موثر ماموران کلانتری در کشف جرم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۸۸۸۷

نقش موثر ماموران کلانتری در کشف جرم

قاضی "حسینی نسب " معاون دادستان دادسرای نظامی استان تهران نقش ماموران کلانتری را در کشف جرم و شناسایی مهم دانست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ صبح امروز گارگاه آموزشی رعایت حقوق شهروندی با حضور قاضی "حسینی نسب " معاون دادستان دادسرای نظامی استان تهران در ستاد پلیس پیشگیری تهران برگزار شد.

سرهنگ" بهزاد هادی پور" رئیس بازرسی پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه در این کارگاه افسران بازرسی پلیس پیشگیری حضور داشتند، افزود: در این کارگاه، بر رعایت هر چه بیشتر حقوق شهروندی توسط ماموران کلانتری‌ها تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی نسب‌ نیز بیان کرد: در حال حاضر رعایت حقوق شهروندی در وضعیت مطلوبی قرار دارد. همچنین وی از تلاش افسران کلانتری‌ها تقدیر و تشکر کرد.

معاون دادستان دادسرای نظامی استان تهران ادامه داد: از آنجایی که مامورین کلانتری، اولین نیرو‌هایی هستند که هنگام وقوع جرم به محل حادثه می‌رسند، اقدامات اولیه آن‌ها در شناسایی متهمان، دستگیری و حفظ ادوات جرم بسیار حائز اهمیت است.

این‌مقام قضایی با اشاره به اینکه هوشمندسازی پلیس باید با سرعت بیشتری تداوم داشته باشد، افزود: اگر کلانتری‌ها به نحو مطلوب به شهروندان خدمات ارائه کنند، نگاه شهروندان به پلیس و مدیریت انتظامی شهر، نگاهی متعالی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماموران کلانتری کشف جرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مدرسه در دام پلیس

سرهنگ محمدقاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با وقوع سرقت دوربین‌هایی مدار بسته از یک مدرسه در فروردین ماه امسال در محدوده "خاورشهر "، رسیدگی به موضوع در دستور کار عوامل تجسس کلانتری ۱۷۷ قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری خاورشهر با شیوه و شگرد خاص پلیسی، متهمان که ۲ مرد حدوداً ۳۳ الی ۳۵ ساله و از اتباع کشور همسایه بودند را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی به شناسایی مخفیگاه متهمان اشاره و تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت مالخر اموال مسروقه و مخفیگاه وی نیز در محدوده "خاورشهر" شناسایی شد.

سرهنگ طرهانی عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهمان شدند و هر ۳ متهم (۲ سارق و مالخر) را در عملیات‌های منسجم دستگیر کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه، تمامی دوربین‌های به سرقت رفته از مدرسه کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری خاورشهر در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از مدرسه و ۵ فقره سرقت دیگر معترف شده و انگیزه خود را تامین نیاز‌های مالی عنوان کردند. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند