Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد طوماسی روز چهارشنبه در نشست اعضای کمیسیون هماهنگی بانک های همدان افزود: میزان تسهیلات پرداختی برای رونق تولید نسبت به چهار ماه نخست سال گذشته ۷۳ درصد معادل ۱۰ هزار و ۷۳۲ میلیارد ریال افزایش داشته است.

وی اضافه کرد:  ۱۲ هزار و ۳۱۱ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به حوزه خدمات و بازرگانی، پنج هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال به بخش کشاورزی، پنج هزار و۵۳۱ میلیارد ریال به بخش صنعت و معدن و یک هزار و ۹۲۵ میلیارد ریال به بخش مسکن از ابتدای سالجاری تا پایان تیرماه پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان همدان ادامه داد: بانک های، صادرات با چهارهزار و ۹۸۲ میلیارد ریال، ملی با چهار هزار و ۸۸۱ میلیارد ریال، کشاورزی با سه هزار و ۹۶۵ میلیارد ریال و صادرات با ۲ هزار و ۲۳۲ میلیارد ریال به ترتیب بیشترین سهم را در پرداخت تسهیلات رونق تولید دارند.

طوماسی گفت: میانگین منابع سیستم بانکی استان همدان تا پایان سال گذشته بیش از ۲۱۶ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال بود که در پایان مرداد امسال به ۲۴۰ هزار و ۳۵۸ میلیارد ریال رسید.

وی افزود: میانگین مانده کل مصارف بانک های این استان تا پایان سال گذشته بیش از ۱۸۵ هزار و ۸۴۶ میلیون ریال بود که در پایان مرداد امسال به ۲۰۹  هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال رسید.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های همدان اضافه کرد: نسبت مصارف به میانگین در مرداد سالجاری به ۸۷ درصد رسیده است در حالیکه این رقم در سال گذشته ۸۱ درصد بوده همچنین همدان از میانگین کشوری که ۷۵ درصد است عبور کرده است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی همدان سال رونق تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی همدان سال رونق تولید تسهیلات بانکی همدان سال رونق تولید اخبار کنکور میلیارد ریال رونق تولید سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان

شما شهروندان عزیز در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان