Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق در حاشیه پاکسازی دریاچه آزادی، درباره استعفایش و اینکه معاون وزیر گفته این استعفا را قبول کرده اظهار داشت: قطعا دستور او هست. من قبل از آمدن به فدراسیون از مریدان او بودم. بنده با توجه به مصلحت ورزش کشور در نامه ای از وزارت و وزیر درخواست کردم در مورد من تصمیم گیری کنند من هم منتظر تصمیم وزارت هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری در پاسخ به این سوال که آیا شما استعفا کرده اید یا خیر، عنوان کرد: در نامه ای که نوشتم اول به خاطر زحماتی که کشیده شده تشکر کردم. من در نامه نوشتم چه زمانی که ورزشکار بودم چه رئیس برای خدمت بوده هست. من خواستم با توجه به مصلحت تصمیم گیری کنند و تابع فدراسیون هستم. من برای خدمتگزاری آمدم و جایگاه خوبی در جهان دارم. در هر مسئولیتی باشم خدمت می کنم.

وی تاکید کرد: نامه من به معنای استعفا نیست اما من تابع تصمیمات بزرگان هستم.

رئیس فدراسیون نجات غریق درباره پاکسازی آزادی گفت: خوشحالم امروز با فدراسیون قایقرانی و نجات غریق یک روز خوب را برای قهرمانان داشته باشیم. امروز در خدمت قهرمانان هستیم. غواصان چند روزی است که درگیر کار دریاچه هستند. 

امروز در روز پایانی مسئولان را دعوت کردیم بتوانیم تقدیری از عزیزانی که از محیط زیست حمایت می کنند داشته باشیم. این کار در بعد بین المللی و حهانی برای ایران اهمیت دارد. این کار را در خلیج فارس داشتیم گزارش آن را برای فدراسیون جهانی هم فرستادیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت ورزش استعفا ورزشی ایلخان نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام

حامد قربانی رییس هیات نجات غریق و غواصی استان ایلام اظهار از گشت کمیته پیشگیری از غرق شدگی استان ایلام در شهرستان‌های آبدانان دریاچه دوقلو که میزبان سیل عظیمی از گردشگران بوده انجام وظیفه کرده است، خبر داد.

رییس هیات نجات غریق و غواصی استان با بیان اینکه ۶ گشت نجات غریق در استان در حال فعالیت است، عنوان کرد: این ۶ گشت در شهرستان‌های دره شهر، بدره، آبدانان، ایلام و ایوان در حال ارائه خدمات به مردم عزیز هستند.

وی اظهار کرد: این گشت‌زنی‌ها در فصل تابستان در استان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هرساله با فرارسیدن فصل گرما شاهد حادثه غرق شدگی در استخر‌ها و اماکن آبی هستیم که پیشگیری از آن نیازمند آموزش و فرهنگ سازی است، افزود: کاهش آمار غرق شدگی در رودخانه‌های استان در سالجاری صفر بوده است که این آمار بی‌سابقه بوده و این مهم را مدیون جانفشانی و از خود گذشتگی منجیان غریق هستیم.

قربانی ادامه داد: پیشگیری از غرق شدگی به آموزش همگانی در خصوص خطرات موجود در اماکن آبی مختلف، فرهنگ سازی استفاده صحیح و ایمن از اماکن آبی و همچنین جلب مشارکت سازمان‌های مرتبط مانند آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مدارس و سمن‌ها نیاز دارد.

قربانی گفت: چندین دوره آموزشی و همسان سازی مدرسین و منجیان غریق استان نیز در دستور کار هیات در سال جاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم