Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:44:35 GMT

2420 امضا تا پایان کار بارتومئو در بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۹۲۸۲

2420 امضا تا پایان کار بارتومئو در بارسلونا

کمپین برکناری جوزپ ماریا بارتومئو از ریاست باشگاه بارسلونا حساس ترین روز خود را پیش رو دارد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، پس از مشکلات به وجود آمده در باشگاه بارسلونا، 3 نامزد کسب عنوان ریاست باشگاه، جوردی فاره، ویکتور فونت و لوئیز فرناندز با همکاری یکدیگر و پس از ملاقات با گروه‌ هواداری بارسلونا، اقدام به جمع‌آوری امضا برای کنار کردن بارتومئو و هیئت مدیره فعلی بارسلونا کردند و تنها تا 17 سپتامبر(دو روز دیگر) فرصت خواهند داشت تا 16520 امضا از اعضای رسمی باشگاه جمع‌آوری کنند تا رییس فعلی برکنار و انتخابات زود هنگام برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

روز گذشته این کمپین که "Mes que una Moció" نام دارد، اعلام کرد تاکنون 12700 امضا جمع شده و تا دو روز دیگر به 3820 امضای دیگر نیاز داشتند تا روند برکناری بارتومئو از ریاست ادامه داشته باشد.

 

امروز اعلام شد که تعداد امضاها به 14100 رسیده و به فاصله 24 ساعت تا پایان، هنوز 2420 امضای دیگر باقی مانده است. روز گذشته این کمپین موفق به جمع آوری 1400 امضا شد. 

 

 

 

 

در صورت رسیدن به حد نصاب، رهبران کمپین باید اسناد و مدارک مربوط به امضاهای جمع شده را پنجشنبه شب به اطلاع سران باشگاه برسانند و این البته پایان کار نیست و قدم اول در راه برکناری بارتومئو خواهد بود. انها به خوبی می دانند که امروز چالشی بسیار دشوار را پیش رو دارند.

 

 اخیرا 20 و 21 مارس(ابتدای فروردین) به عنوان تاریخ انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا تعیین شد و بارتومئو امیدوار است بتواند تا پایان دوره ریاستش بر این پست باقی بماند. موقعیت بارتومئو به خصوص پس از درخواست جدایی لیونل مسی از بارسا بسیار متزلزل شد.

 

بارسلونا جوزپ ماریا بارتومئو (مدیرعامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی روبرتو با باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و شایعات زیادی درباره احتمال جدایی یا ادامه حضورش در این تیم در فصل آینده در چند ماه اخیر به گوش رسیده است.

چند رسانه اسپانیایی پیش از این خبر داده بودند که او قصد دارد در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان از بارسلونا جدا شود و راهی لیگ فوتبال آمریکا شود تا مسیر لیونل مسی و سرخیو بوسکتس را ادامه داده باشد.

اما مدیران باشگاه بارسلونا در چند هفته اخیر تصمیم گرفتند که پیشنهادی را برای تمدید قرارداد به کاپیتان این تیم ارائه کنند و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید را با او آغاز کنند. هرچند تصمیم ژاوی برای جدایی باعث نگرانی این بازیکن شده بود.

شب گذشته و پس از جلسه مهمی که سرمربی فعلی بارسلونا با مدیران این باشگاه برگزار کرد به صورت رسمی اعلام شد که او از تصمیمش برای ترک بارسا در پایان فصل منصرف شده و در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت و یک خبر بسیار خوبی برای روبرتو است.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده است که مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با این بازیکن به زودی آغاز خواهد شد، چرا که ژاوی معتقد است که او بازیکن بسیار مهمی برای بارسلونا در زمین و در رختکن است و روی حفظ او تاکید دارد.

دیگر خبرها

  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد