Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@00:29:53 GMT

نتایج مثبت واکسن چینی کرونا در امارات

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۱۹۵۵۸

صراط: وانگ ونبین، سخنگوی وزارت خارجه چین در کنفرانس امروز خبری خود گفت که چین و امارات نتایج مثبتی از آزمایش بالینی فاز سوم واکسن کووید-۱۹ مشاهده کرده اند.

به گزارش تسنیم، امارات متحده روز دوشنبه مجوز اضطراری استفاده از واکسن ویروس کرونا را ۶ هفته بعد از آغاز آزمایش بالینی این واکسن در امارات صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چهار واکسن ویروس کرونا در چین در مرحله آزمایش بالینی قرار دارند، دست‌کم ۳ مورد از آن‌ها برای توزیع بین کارکنان بخش‌های حساس پیشنهاد شده‌اند.

گویژن وو، کارشناس ارشد مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها در مصاحبه‌ای با تلویزیون دولتی چین روز دوشنبه گفت که فاز ۳ آزمایش بالینی به‌تدریج درحال انجام است و تا ماه نوامبر یا دسامبر واکسن‌ها برای استفاده عموم مردم آماده خواهند شد.

شرکت‌های سینوفارم و سینوواک درحال تولید سه واکسن تحت برنامه استفاده اضطراری دولت است. چهارمین واکسن کووید‌ــ‌۱۹ توسط شرکت کانسینو بیولوژیک برای استفاده ارتش چین در ماه ژوئن مورد استفاده قرار گرفت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کرونا واکسن کرونا چین امارات صراط آزمایش بالینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین آزمایش بزرگترین ناو هواپیمابر خود را آغاز کرد

شینهوا نوشت که فوجیان حدود ساعت هشت صبح به وقت محلی لنگرگاه «جیاننان» در شانگهای را ترک کرد. در این آزمایش «ثبات و قابلیت توان رانشی و سامانه‌های الکترونیکی» فوجیان سنجیده خواهد شد.

فوجیان پس از «لیائونینگ» و «شاندونگ» سومین ناو هواپیمابر چین و بزرگترین کشتی نیروی دریایی این کشور است.

ناو هواپیمابر فوجیان که برای اولین بار در ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد- تیر ۱۴۰۱) از آن رونمایی شد، کاملا به صورت داخلی طراحی و ساخته شده است.

این ناو هواپیمابر بزرگتر و به لحاظ فناوری پیشرفته‌تر از شاندونگ (رونمایی شده در ۲۰۱۹) و لیائونینگ است که چین در سال ۱۹۹۸ از اوکراین خرید و آن را بازطراحی کرد.

به غیر از ناو‌های هواپیمابر کلاس فورد (یک کلاس جدید از ناو‌های هسته‌ای توسعه یافته برای نیروی دریایی آمریکا)، فوجیان تنها ناو هواپیمابر در جهان خواهد بود که مجهز به آخرین سامانه الکترومغناطیسی پرتاب هواپیما است.

شی جین‌پینگ رئیس جمهور چین بار‌ها افزایش آمادگی جنگی و پیشرفت‌های فناوری پیش از صدمین سالگرد تاسیس ارتش خلق چین در سال ۲۰۲۷ را خواستار شده است. برخی از افسر‌های نظامی آمریکا پیشتر مدعی شدند که چین تا آن سال یک حمله نظامی برای گرفتن تایوان را آغاز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • شروع تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی چین
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • چین آزمایش بزرگترین ناو هواپیمابر خود را آغاز کرد
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • آزمایشگاه های بالینی پایگاه اصلی نظام سلامت هستند